8 września 2016

Kolekcja ubrań z Tini w Polsce


 Od kilku dni w internecie jest głośno o nowej lini ubrań dla Tinistas. Nieoczekiwanie w jednym z internetowych sklepów pojawiły się ubrania, które mogliście zobaczyć podczas Juntada Tinistas, lecz są dodatkowe ubrania dostępne tylko w Polsce. Zapraszam do rozwinięcia postu ;)

Firma Shock słynie z różnego rodzaju bluz, koszulek i ubrań robionych na zamówienie. Na ich stronie znajdziecie wiele pozycji dla fanów, m.i.n. dla Diretioners czy Beliebers. Postanowili zrobić nam niespodziankę i wydać nową linię ubrań specjalnie dla Tinistas. Poniżej przedstawię wam wszystkie pozycje dostępne w sklepie online. Nie wiem czy będzie coś jeszcze, ale na razie na stronie od kilku dni nie pojawiło się nic nowego z tej kolekcji.


Przyjmy się tej bluzie, która podbiła serca bardzo dużej części Tinistas. Krój jest dosyć klasyczny, jest to zwykła bluza, kolory, jak patrzyłam, są do wyboru. Mamy tutaj napis Stoessel 97. Można kupić bluzę z napisem z przodu lub z tyłu bluzy. Cena to 65 zł, więc jak na taką bluzę jest dosyć przystępna. Mi również przypadła do gustu i mam zamiar ją zakupić.


Następną propozycją jest ta oto bluza. Tutaj również mamy wybór koloru, lecz chyba najładniejszy jest jednak biały. Krój jest ten sam, mamy tutaj napis.<3 65="" b="" cena="" czarnymi="" czyli="" idealnie="" jeansowymi="" kocham="" komponuje="" lub="" r="" si="" spodniami.="" tini.="" tini="" wnie="" wynosi="" z="">
<3 65="" a="" aby="" bez="" bluza="" bluzie="" by="" cena="" cie="" czarnym="" czy="" czyli="" du="" idealnie="" jak="" jeansem.="" kocham="" komponuje="" mamy="" na="" napis="" niby="" nie="" niego="" nudna.="" o="" oczywi="" oznacza="" p="" poprzedniej="" r="" si="" tak="" tini.="" tini="" to="" tutaj="" wnie="" wynosi="" z="" za="" zwyczajny="">


Kolejną i już ostatnią propozycją jest taka oto bluza koloru jasno niebieskiego. Głównym punktem jest oczywiście napis, tym razem z piosenki Martiny "My stupid Heart". Jest to idelna propozycja, jeżeli nie chcecie za bardzo rzucać się w oczy, jedynie Tinistas zrozumieją przekaz tego napisu. Cena oczywiście ta sama.

 Teraz kolejna rzecz, która bardzo mi się spodobało. Jest to koszulka, bluzka, jak kto mówi, z napisem Yo <3 40="" akurat="" ale="" bardzo="" bluzie.="" cena="" ci.="" cie="" ciu="" dla="" dobrej="" du="" e="" emy="" go="" j="" ja="" jak="" jako="" jest="" klasyczny="" kolorze="" koszulk="" koszulki="" kr="" kt="" lecz="" lubi="" materia="" mnie="" mo="" na="" najbardziej.="" o="" oczywi="" p="" pudrowego="" r="" ry="" taki="" takiej="" takim="" tini="" to="" troch="" u="" w="" wida="" z="" za="" zdj="" zmieni="">Poniżej mam dla was zdjęcie takiej białej koszulki. Jak zauważyłam takie same bluzki można było zakupić podczas koncertu Martiny Juntada Tinistas.<3 40="" akurat="" ale="" bardzo="" bluzie.="" cena="" ci.="" cie="" ciu="" dla="" dobrej="" du="" e="" emy="" go="" j="" ja="" jak="" jako="" jest="" klasyczny="" kolorze="" koszulk="" koszulki="" kr="" kt="" lecz="" lubi="" materia="" mnie="" mo="" na="" najbardziej.="" o="" oczywi="" p="" pudrowego="" r="" ry="" taki="" takiej="" takim="" tini="" to="" troch="" u="" w="" wida="" z="" za="" zdj="" zmieni="">

<3 40="" akurat="" ale="" bardzo="" bluzie.="" cena="" ci.="" cie="" ciu="" dla="" dobrej="" du="" e="" emy="" go="" j="" ja="" jak="" jako="" jest="" klasyczny="" kolorze="" koszulk="" koszulki="" kr="" kt="" lecz="" lubi="" materia="" mnie="" mo="" na="" najbardziej.="" o="" oczywi="" p="" pudrowego="" r="" ry="" taki="" takiej="" takim="" tini="" to="" troch="" u="" w="" wida="" z="" za="" zdj="" zmieni="">

To wszystko co zaoferował nam sklep shock. Szczerze mówiąc, spodziewałam się czegoś więcej, ale jeżeli chodzi o wykonanie i samą odzież to jest ona idealna dla każdej Tinista. Najchętniej kupiłabym wszystkie te ubrania xd Jedynym minusem, jest dostawa. Cena waha się w granicach 15 - 20 zł, więc jest to dosyć sporo, to pół ceny koszulki. Mam nadzieję, że pojawi się coś więcej z tej kolekcji, a tym czasem przemyśle zakup, którejś z rzeczy.


Jak wam się podoba kolekcja? Macie zamiar coś kupić?


1 komentarz:

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…