1 maja 2016

Płyta Tini: Wszystkiego piosenki

Premierę płyty Tini mieliśmy już 2 dni temu. Dokładnie 29 kwietnia cały świat usłyszał wszystkie piosenki z pierwszej solowej płyty artystki oraz utwory, które usłyszymy w filmie" Tini- El Gran Cambio de Violetta. Wiele osób kupiło płyty, jednak Tinita zrobiła nam niespodziankę. Otóż, dodała na swój kanał na youtube wszystkiego utwory z płyty w wersji audio. Dodatkowo, pojawił się nowy teledysk! Jest to duet Tini Stoessel oraz Jorge Blanco, piosenki" Yo Te Amo A Ti". Zapraszam was do rozwinięcia posta, gdzie znajdziecie wszystkie piosenki oraz wspomniany przeze mnie teledysk!




Wiele osób, w tym ja, zamówiło płytę przed premierowo. Kiedy ją kupowałam dostałam komunikat, że do rąk dostarczona zostanie mi ona dopiero 4 maja. Jednak będąc w szkole, 29 kwietnia, dostałam sms, że płyta już na mnie czeka w najbliższym sklepie. Bardzo się ucieszyłam z tego powodu! Pamiętam zdarzenie, które miało miejsce podczas odbioru płyty. Weszłam do Empika i udałam się do kasy. Po podaniu kodu przesyłki, kasjerka zapytała mnie:
-" Przepraszam, że ja tak pytam, ale co to za płyta? Bo nie mamy jej jeszcze na sklepie, a Pani jest dokładnie 42 osobą, która odbiera dzisiaj tę płytę".  
Powiedziałam kasjerce, ze ta płyta to będzie hit. Jednoczesne bardzo się ucieszyłam, ze tak wiele osób już kupiło te płytę. Jeśli tylko w jednym sklepie płytę kupiło ponad 40 osób, to zliczając cały świat są to tysiące egzemplarzy! To niesamowite!



Recenzja płyty pojawi się na blogu nie długo, a teraz zaprasza was do posłuchania wszystkich piosenek oraz do obejrzenia teledysku! Dodam jeszcze, ze według mnie płyta jest najlepsza ze wszystkich jakie dotychczas kupiłam!






















Podoba wam się płyta?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…