5 lutego 2016

Witajcie kochani!

Witajcie kochani!
Jestem Weronika i właśnie dostałam się na okres próbny do redakcji bloga. Moim ulubionym serialem jest Violetta oraz Dziewczyna poznaje świat. Moją ulubioną postacią z Violetty jest Federico (Ruggero Pasquarelli) czy Camila (Candelaria Molfese). Mam mnóstwo zainteresowań. Lubię tańczyć, śpiewać, grać w teatrze i czytać książki. To odskocznia od świata, od codzienności.
Piszę opowiadania na moim blogu i Wattpadzie.
Często oglądam filmy Disneya. Moimi ulubionymi są zdecydowanie "Następcy", " Kraina Lodu", "Księżniczka i Żaba" oraz "Violetta podróż" czy też "Violetta koncert".
Moje posty będą odnosić się do mody bohaterów serialu czy obsady. Mam nadzieję że moje posty wam się spodobają i nasza współpraca będzie miła.
Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…