26 czerwca 2015

Koniec roku szkolnego: URODZINY VIOLETTY

Dzisiaj skończył się kolejny rok szkolny, dla mnie ostatni w gimnazjum. Mimo wielu łez i pożegnań, postanowiłam napisać dla was posta. Dość wyjątkowego, ponieważ jest on o urodzinach Violetty, czyli głównej bohaterki naszego serialu. Więcej dowiecie się w rozwinięciu posta :) Zapraszam!


Na pewno każdy z was doskonale pamięta jedną z pierwszych scen pierwszego sezonu" Violetty", kiedy to sama Viola wypełniała arkusz zgłoszeniowy do Studia 21. Musiała wtedy wpisać datę urodzenia i miejsce. Na jednym ze zdjęć widać, ze jest to dokładnie 26 czerwca 1995. A dzisiaj mamy własnie te datę. Patrząc na poniższe zdjęcie, nie mam żadnych wątpliwości, ze dzisiejszego dnia, Violetta obchodzi swoje 20 urodziny!


Przypominam, ze mówimy tutaj o postaci, Violettcie, a nie o Martinie Stoessel. Tini tylko odgrywała role Violetty, a nadal wiele z was nie potrafi odróżnić Tini od Vilu.


Kto z was wiedział, ze dzisiaj Violetta kończy 20 lat? 
Jak czujecie się po zakończeniu roku?

1 komentarz:

  1. ja się super czuję bo są już wakacje i ja nie wiedziłam ja ide do 3 klasy

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…