1 maja 2015

Violetta na Youtubie. Czyli najpopularniejsze piosenki z serialu na youtubie (SEZON 3)

Witajcie! W pierwszych słowach tego postu, chcę was przeprosić za moją dwudniową nieobecność na blogu, ponieważ miałam komputer w naprawie. Nie wiem jak to będzie z pisaniem moich postów w ten weekend, ponieważ wyjeżdżam. Wiecie, dług weekend itd. W każdym razie będę się starać. A teraz przechodzimy do 3 postu z tej serii, i tym razem będą to piosenki z trzeciego sezonu serialu oraz ich wyświetlenia!
KOLEJNOŚĆ PRZYPADKOWA (biorę pod uwagę przypadkowe wideo):

  1. En gira - ok. 3 mln wyświetleń
  2. Amor en el aire - ok. 7 mln wyświetleń .
  3. Supercreativa - ok. 4 mln wyświetleń 
  4. Encender nuestra luz - ok. 2 mln wyświetleń
  5. Ser quien soy - ok. 1 mln wyświetleń
  6. Quiero - ok. 2 mln wyświetleń 
  7. Rescata mi corazon - ok. 1 mln wyświetleń
  8. Aprendi a decir adios - ok. 3 mln wyświetleń
  9. Descubri - ok. 3 mln wyświetleń 
  10. Underneath it all - ok. 12 mln wyświetleń .
  11. A mi lado - ok. 3 mln wyświetleń
  12. Friends till the end - ok. 3 mln wyświetleń 
  13. Queen of the dance floor - ok. 100 tys. wyświetleń
  14. Mas que dos - ok. 4 mln wyświetleń
  15. Crecimos juntos - ok. 5 mln wyświetleń . 
  16. Abrazame y veras - ok. 4 mln wyświetleń .
  17. Es mi pasion - ok. 2 mln wyświetleń
  18. Llamame - ok. 6 mln wyświetleń . 
  19. Solo pienso en ti - ok. 1 mln wyświetleń
  20. Mas que una amistad - ok. 1 mln wyświetleń
  21. Mi princesa - ok. 2 mln wyświetleń 
  22. Mil vidas atras - ok. 2 mln wyświetleń

TOP 10 NAJPOPULARNIEJSZYCH PIOSENEK  POD WZGLĘDEM WYŚWIETLEŃ:
  1. Undernath it all (12mln)
  2. Amor en el aire (7mln)
  3. Llamame (6mln)
  4. Crecimos juntos (5mln)
  5. Mas que dos. Supercreativa i Abrazame y veras (4 mln)
  6. Friends till the end, Descubri, En gira i A mi lado (3mln)
  7. Mil vidas atras, Mi princesa, Es mi pasion, Quiero i Encender nuesttra luz
  8. Ser quien soy, Solo pienso a ti, Rescata mi corazon
  9. Queen of the dance floor 

Z tego co widać, najmniej wyświetleń jest na piosenkach z 3 sezonu. Niedługo taki post w płytami lub piosenkami Lodo!

1 komentarz:

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…