14 kwietnia 2015

Hola V-lovers i Tinistas...



Nazywam się Kamila. Dostałam się na okres próbny i mam nadzieję, że zostanę tu na stałe. Bardzo się cieszę, że mogę włożyć trochę od siebie dla tego bloga. Nawet jeżeli czytamy tego bloga, to wkładamy cząstkę siebie i pomagamy w tym, aby blog stawał się lepszy. Jestem jedną z was, jestem v-lovers. Założyłam swój kanał na you tube, właśnie przez Violettę, lubię recenzować gadżety z serialu, na blogu i na you tube.
Moją pasją jest śpiew i taniec, odkryłam go dzięki temu serialowi. Mam nadzieje, że poznamy się bliżej. Dziękuje za wsparcie ze strony redakcji. To juz tyle ode mnie. Pozdrawiam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…