14 kwietnia 2015

Hola Tinistas!!!!

Witajcie kochani! Na blogu ostatnio był organizowany nabór i dostałam się na okres próbny! Dziękuję za to stałej redakcji, ale teraz przejdźmy do posta. Chciałabym napisać takiego posta o mnie, żebyście na razie mnie dobrze poznali. Na początek chciałabym jeszcze dodać, że mam nadzieję że przez ten okres próbny a nawet dłużej, będziemy się dobrze bawić!
Rozwijając ten post, zobaczycie 10 faktów o mnie do lepszego poznania mnie. Zapraszam!



1. Mam na imię Kasia i mam 12 lat.
2. Uwielbiam muzykę, tańczę, śpiewam i gram na instrumentach:


3. Byłam na Violetta Live i mam zamiar kupić bilet M&G* na Lodo Live (ma być tańszy niż na VL)
4. Mam własnego bloga, nie będę tu podawać linka, i mnóstwo stronek na facebooku.
5. Mieszkam w województwie opolskim.
6. Mam kanał na Youtubie, na którego wrzucam vlogi, tagi itd.
7. Moim ulubieńcem FOREVER jest Ruggero Pasquarelli (serialowy Fede).
8. Mój styl ubierania się jest bardzo różny. Raz nakładam jakiś rockowy t-shirt a raz pastelowe spódniczki.
9. Mam uczulenia na wszystkie kosmetyki typu puder, podkład, cienie... prócz szminek.
10. Kocham pisać, recenzować itd.

To były fakty o mnie. Na koniec tego króciutkiego posta, chciałabym powiedzieć, że pisanie tutaj bardzo wiele dla mnie znaczy. Już niedługo wyczekujcie pierwszego posta tematycznego!



1 komentarz:

  1. Też uwielbiam Ruggero <3 Fajny post ;)

    Zapszam na mojego bloga:
    ifyoubelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…