18 kwietnia 2015

Rozstania, odejścia... co nas czeka?


 W ostatnim czasie dużo sie działo. Skandali nie było, choć szumu się narobiło. Zapraszam do posta.


Kilka dni temu Martina i Peter zerwali ze sobą. Pewnie Tini jest teraz ciężko i musimy ją wspierać. Związek trwał dwa lata, dlatego trudno jest zapomnieć. Nikt nie wie dlaczego się rozstali, ale nie wracajmy do przyszłości. Ja osobiście nie za bardzo go lubiła, ale jest mi szkoda Tini.



Teraz wejdźmy w głąb innej sprawy, również rozstania. W tym samym momencie rozstali się również Mechi i Xabi. Byli razem około 2,5 roku. Nie znamy przyczyn, ale Mechi dwa dni temu udzieliła wywiadu:
"Rozstałam się z Xabim, kocham go z całego serca, jest dla mnie bardzo ważną osobą, nic nigdy nie zamknie nam drzwi.( nie stracimy kontaktu ze sobą)"
Tak więc było podobnie jak u Tini. Nie możemy im nic zarzucać, jak słyszałam, ze niby Mechi poradziła Tini w sprawach sercowych.



 Już teraz ostatnia sprawa, ale bardzo szokująca dla wszystkich. Ruggero odchodzi z ekipy!
Fani popadli w smutek, gdyż jednych z ulubionych aktorów z serialu nie weźmie udziału w dalszych koncertach Violetta live. Rugg znalazł dla siebie wytłumaczenie i napisał na twitterze:


Como ya entendieron no voy a formar parte del show porque me estoy preparando para otro proyecto! GRACIAS A MIS COMPAÑEROS Y A USTEDES!!



Es la primera vez que miro el show como espectador y me emocioné mucho... +


Życzę Ci Ruggero abyś osiągnął to o czym marzysz, czekam na "Mi Piace" i twoją solową płytę.

A teraz wieść z ostatniej chwili czyli kolejna akcja tweeterowa, a mianowicie #Polonia_te_ama_Ruggero.
spamujcie ile sie da. Jesteśmy już na na czwartym miejscu!
Wszystkim jest trudno pogodzić się i z odejściem i rozstaniami, ale taka jest kolej rzeczy.

Zszokowały was te informacje? Będziecie tęsknić za Ruggero?





1 komentarz:

  1. Smutno, mi, że Ruggero nie będzie na koncercie, ale uważam, że jeśli będzie występował w 'Soy Luna' to da mi powód bym to zobaczyła.

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…