18 kwietnia 2015

Recenzja dwóch płyt Violetty: "Gira mi cancion" (Edycja Limitowana) oraz "Gira mi cancion KARAOKE"!

Jak widzicie po tytule postu, przychodzę do was z recenzją dwóch (jednych z nowszych) płyt Violetty z 3 sezonu serialu. Będą to płyty "Gira mi cancion Edycja Limitowana" oraz "Gira mi cancion KARAOKE". Zapraszam!


Zaczniemy od płyty "Gira mi cancion Edycja limitowana".
Tę płytę kupiłam (a w zasadzie dostałam, ale to pominiemy) na stronie empiku, po 39,99zł. Kupowałam ją przedpremierowo. Jeśli chodzi o cenę w sklepie Empik to ok. 42,99zł. 

Ze względu na to, że mamy do czynienia z edycją limitowaną płyty, na okładce widzimy kawałek normalnej płyty "Gira mi cancion" (patrz: góra zdjęcia), oraz zdjęcie Violetty z pierwszego sezonu. Uwagę przykuwa napis, z którego możemy wyczytać że w środku jest płyta Cantas es lo que soy z teledyskami i karaoke, ale do tego przejdziemy później. 

(Przepraszam za to, że zdjęcie jest obrócone).
Spis piosenek na tej płycie:
1. En gira
2. Amor en el are
3. Supercreativa
4. Encender nuestra luz
5. Ser quien soy
6. Quiero
7. Rescata mi corazon
8. Aprendi a decir adios
9. Descubri
10. Underneath it all
11. A mi lado
12. Friends till the end

Jako że w środku znajdują się dwie płyty (w  tym na drugiej karaoke oraz DVD) jest również spis piosenek:
1. En mi mundo
2. Juntos somos mas
3. Te creo
4. Entre tu y yo
5. Voy por ti
6. Habla si puedes
7. Tienes todo
8. Are you ready for the rde?
9. Junto a ti
(Czyli teledyski i karaoke).

Jeśli chodzi o krążki, to jak wspominałam wyżej, są dwie płyty. 


Tak wygląda główny krążek, na którym jest nagrana zawartość normalnej płyty "Gira mi cancion". Widać ją od razu po otworzeniu opakowania.
Drugi krążek:

Ta płyta, w odróżnieniu od pierwszej, jest niebieska z czerwonymi napisami. 
Ten krążek jest że tak powiem "ukryty" za pierwszą płytą.  Powtarzam to już któryś raz, więc na tej płycie jest karaoke i dvd. Jeśli lubisz śpiewać, ta płyta jest jak najbardziej dla ciebie.

A książeczka? Mam dla was filmik "oprowadzający" po książeczce z tekstami:



Według mnie, szata graficzna jest cudowna. Przy każdej piosence zdjęcie bohaterów. Bardzo podoba mi się czcionka, którą zostały napisane teksty piosenek. Ogólnie - śliczne!


I tak się prezentuje płyta.
Przyszła pora na płytę "Gira mi cancion KARAOKE". Kosztuje 19,99zł w Empiku. Ostatnio widziałam identyczną w Biedronce w tej samej cenie.


Na okładce widzimy oczywiście tytuł i dominujący napis Karaoke. Oczywiście na pierwszym planie Jorge, Diego i Tini. Jeśli chodzi o okładkę to bardzo ładna grafika.


Spis piosenek, jest taki sam jak na normalnej płycie "Gira mi cancion", ale wszystkie karaoke:
1. En gira
2. Amor en el are
3. Supercreativa
4. Encender nuestra luz
5. Ser quien soy
6. Quiero
7. Rescata mi corazon
8. Aprendi a decir adios
9. Descubri
10. Underneath it all
11. A mi lado
12. Friends till the end


Na samym krążku widnieją kropeczki i tytuł płyty. Skromna ale bardzo słodka.
Jeśli chodzi o książeczkę to jest bardzo podobna do tej, którą pokazywałam w filmiku powyżej jednak troszkę sie różni. Mam filmik:



Również świetna szata graficzna. Cała płyta prezentuje się tak:

Uważam że obie płyty są świetnymi pozycjami i że na prawdę warto było je kupić. 

Zachęcam do kupienia tych pozycji! Chcecie jeszcze jakieś recenzje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…