18 kwietnia 2015

(Temat Na Gorąco) Kolejne odejście z ViolettaLive?

Wiemy, że wczoraj rozpoczęła się druga część trasy koncertowej ViolettaLive, tym razem w Ameryce Łacińskiej. Trasa w Europie skończyła się w takim składzie: Tini, Jorge, Cande, Samuel, Facu, Alba, Mechi, Ruggero, Diego. Wszyscy wiemy że w trasie nie uczestniczyli Lodovica, Xabi i Nicolas. W ekipie doszło do pewnych zmian...

Tak... Ruggero odszedł z Violetta Live. Wiele osób marzyło by go zobaczyć, lecz. Nie... w drugiej części trasy nie będzie uczestniczył Ruggero. Darzę szczerym współczuciem ludzi, którzy marzyli by go obaczyć. Ja osobiście cieszę się że miałam szansę zobaczyć go w Łodzi.
Skąd te informacje? Za wszystko mówi ten oto tweet:

Es la primera vez que miro el show como espectador y me emocioné mucho... +
Tłumaczenie: Pierwszy raz widziałem show jako widz, byłem bardzo podekscytowany.


Come avete già capito non farò più parte dello spettacolo perché mi sto preparando per un altro progetto!!! GRAZIE AI MIEI COMPAGNI E A VOI!
Tłumaczenie: Jak się domyślacie, nie będę już częścią tego show, bo przygotowuję się do innego projektu. Dzięki drużyno!

Wcześniejsze podejrzenie wzbudziło we mnie zdjęcie które dodała Alba:


Jorge, Diego, Facu, Samuka.. a gdzie Ruggero? Nawet po komentarzach przy tym zdjęcia widać oburzenie niektórych fanów. 
Jestem ciekawa jednego... do czego przygotowuje się Ruggero? Bohater napisał, że przygotowuje się do nowego projektu.

Jesteście ciekawi co szykuje Rugg? Smutni bo odszedł? Widzieliście go w Łodzi czy już nie zobaczycie?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…