11 lutego 2015

Zrób się na Camilę

Hej wszystkim!
W dzisiejszym poście powiem Wam jak się zrobić na Camilę.

Pamiętajcie Camila ma styl Hipi i trochę Folkowy.
Camila jest:
-miła
-przyjacielska
-ufna
-kochana
-sympatyczna
-wesoła
Oczywiście ma więcej zalet.Camila to moja ulubiona postać z ,,Violetty"
Ja miałam karnawał 17 na 18 stycznia.Moja klasa miała temat: Lata 70.
Jak wiecie już po tym temacie przebrałam się za Camilę już drugi raz bo raz się za nią przebrałam ale to było na dzień postaci z bajek.
To tak niżej dam wam moje zdjęcie jak wtedy wyglądałam.Mniej więcej to będzie o makijażu w stylu Camili ale też będzie o ciuchach jakich nosi.
Przepraszam ale nie wiem dlaczego nie mogę dodać tego zdjęcia przepraszam :(.

To tak jak wiecie Camila ma bardzo lekki makijaż mało co go widać.

Jak widać Camila ma bardzo lekki makijaż.Ja jak coś to wyglądałam podobnie.Chociaż jak czasami patrzyłam na Camilę to w niektórych odcinkach było widać jej makijaż.Zazwyczaj jak ja widziałam to miała lekko pomarańczowe powieki,brązowa kredka na brwi.Czasami Camila miała mało widoczną szminkę zwłaszcza w pierwszym sezonie ale jak wiecie na początku Camila była emo czyli czarne usta i mocny czarny makijaż.Już w drugim sezonie Camila czasami miała widoczną szminkę ,a czasami nie.Ma lekki róż na policzkach.
Więc jeżeli chcecie się przerobić na Camilę to radzę wam zrobić tak:pomalować sobie lekko powieki na pomarańczowo lekko pomalować sobie brwi na brązowo i pomalować sobie usta szminką ale taką co jest mało widoczna.
A co do ciuchów to Camila ubiera przeważnie luźne ciuchy albo bardzo kolorowe.Ja osobiście jak się za nią przebrałam to ubrałam kolorową bluzkę luźną z kwiatami.



Jak widać na zdjęciu obok to Camila ma kolorowe luźne ciuchy.Ale jak widać to Camila dorasta wraz z kolejnymi sezonami.W pierwszym miała inne ciuchy w drugiem też w trzecim tak samo inne ciuchy takie bardziej dla dorosłej osoby.
Moja rada weźcie jakąś bluzkę luźną najlepiej kolorową z kwiatami do tego shorty albo też luźne spodnie a wybór butów należy do Was.















Z każdym sezonem każda z postaci zmienia swój ubiór.Jak widać wyżej nasza bohaterka z pierwszego do trzeciego sezonu wydoroślała.

Teraz czas na fryzurę.O fryzurze nie będę dużo mówiła.Bo co wziąć lokówkę i pokręcić sobie włosy albo w inny sposób ,żeby jak ja to nazywam nie palić włosów to dzień przed tym jak chcecie się zrobić na Camilę to trzeba umyć włosy i na mokre włosy zapleść dużo warkoczyków i tak czekać aż do tej chwili kiedy musicie się już szykować na np. imprezę to ściągacie wtedy warkoczyki leko czeszecie szczotką i gotowe.

To by było na tyle mam nadzieję ,że post był ciekawy.Też jakby ten post został napisany a raczej zainspirowany Pauliną.Bo ona coś mi uświadomiła wczoraj.Każdy ma równe szanse i trzeba wierzyć w siebie to tak naprawę też ona wczoraj napisała ten post jak zrobić się na Violettę więc też ten post to tak naprawdę też jej post :)
To pa.Do zobaczenia w następnym poście :)
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…