13 lutego 2015

Jesteś dziewczyną to nie problem.

Cześć.
W tym poście nie będę pisała o ulubieńcach bo widzę,że Wam się to nie podoba więc w  dzisiejszym poście pokażę Wam jak możecie się upodobnić do Broadwaya.
Jak wiecie Broadway bardzo często nosi czapki raczej w serialu nie nosi ale poza planem Violetty cały czas ma jakąś czapkę na głowię.Ale nie chodzi mi o takie normalne czapki tylko on nosi takie z daszkiem nie zależnie od pogody.Wybieramy sobie jakąś czapkę z prostym daszkiem najlepiej ,żeby była z jakimś napisem.

Może być taka czapka jak powyżej.Ale nie musi być po prostu,żeby była jakaś czapka z prostym daszkiem :).
Jak widać Samuel lubi nosić czapki wyżej macie dwa przykłady.Na pierwszym zdjęciu widać,że pogoda nie jest taka słoneczna ale Samuel bez takich czapek nie wyjdzie z domu ;D.

A ubrania to po prostu wziąć jakąś bluzkę z napisem do tego normalne spodnie trampki czy tam conversy i już cała stylizacja gotowa.To jest fajna stylizacja bo w nią może się ubrać dziewczyna i chłopak.Ok to już koniec na dzisiaj.Jutro wyniki naboru jestem ciekawa,czy się dostałam.Nie zależnie od wyniku jestem bardzo zadowolona ,że mogłam i będę dalej mogła dla Was pisać posty,ponieważ ten blog jest cudowny i ma cudowne adminki ale moją ulubioną jest Alex.Jest ona dokładną dziewczyną i niczego nie pomija i za to ją lubię.Czyli to koniec tego posta pa.Aha i miłego weekendu życzę Wszystkim.
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…