14 lutego 2015

Ciekawostki: Tag z Madzia D. - Odpowiedzi

Witam wszystkich! Dzisiaj odpowiem na wasze pytania pod TYM postem! A więc... Zaczynamy!


Masz rodzeństwo?
Yep! Posiadam młodszego o rok brata.

Co lubisz robić w wolnych chwilach?
Jest tego dużo... Jestem osobą która często się nudzi i nie ma co z sobą zrobić dlatego nieraz rysuję, piszę (opowiadania, felietony, wiersze, cokolwiek), śpiewam, uczę się, oglądam filmy, czytam książki które masowo pochłaniam :) i wiele by jeszcze wymieniać...

Ile masz lat?
W czerwcu stuknie mi 15 x

Ulubiona postać z serialu(dziewczyna, chłopak)?
Jeśli chodzi o dziewczynę... Jeśli chodzi o dziewczynę, myślę że będzie to Camila. A jak męska rola to Federico

Masz zwierzątka? Jakie lubisz najbardziej?
Zwierzaczka niestety nie mam ale kocham psy i konie.

Ulubiony kolor?
Turkusowy i fioletowy.

Czy uważasz że niektóre postacie z Violetty są niedoceniane? (jeśli tak to jakie?)
Myślę że znajdą się takie np. ... Andres który ma wyjątkową barwę głosu. 


Gdybyś mogła coś zmienić w scenariuszu Violetty to co byś zmieniła? (obojętny sezon)
Wybrałam sezon 3... Moim zdaniem jest mega przesłodzony i taki trochę oklepany jednak niczemu sobie. Twórcy Disneya mącą w scenariuszu by poruszyć, rozśmieszyć i zasmucić widza i udaje im się to za każdym razem jednak niektóre sceny przynoszą niepotrzebne wątki i ciągną się z nami do końca. Nie chcę ich wymieniać bo jak bym zaczęła to cały scenariusz bym zmieniła. Chcę by zostało tak jak jest gdyż to co widzimy na ekranie sprawia że odczuwamy takie emocje a nie inne.

Jakie mogłyby być pary w Violettcie?
Kiedyś chciałam by wyszło coś więcej ze związku Seby i Camili i tego się trzymać będę ; ))
Oprócz nich... Wyobrażam sobie Angie z Matiasem xd

Ulubiona książka, piosenka (z Violetty i nie) film, serial?
Książka: Niezgodna i Igrzyska Śmierci (nie umiem wybrać) Piosenka: z Violetty, nie z Violetty (oczywiście to nie jest moja jedyna ulubiona piosenka, mam ich tysiące. Co tydzień jest inna dlatego nie potrafię wybrać, ta którą wam podałam jest przypadkowa ;x
Serial: Violetta i nic więcej bo nie oglądam za bardzo seriali... Film: Now is Good, Gwiazd naszych wina.

Co sprawiło że zaczęłaś oglądać Violettę?
Sama nie wiem. Kiedyś skakałam po kanałach bo jak zwykle nic nie było ciekawego, no i natknęłam się na tę oto telenowelę. Zakochałam się od razu x

Małe co nie co ode mnie:
Jestem osobą która jest nieśmiała, dzięki niektórym sposobom staram się ją zwalczać. Chodzę do drugiej gimnazjum. Moją pasją jest śpiew, biorę udział w konkursach i biorę prywatne lekcje dzięki czemu mam małe osiągnięcia. Zarówno śpiew jak i pisanie zawładnęło mną i nie umiem się od tego odciąć. . .

Jeśli cokolwiek więcej chcecie wiedzieć, piszcie na dole a z pewnością odpowiem ;p

Madzia D.



1 komentarz:

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…