4 września 2014

Wywiad z Lodovicą, Facundo, Xabianim oraz Candelarią

Ostatnio w internecie znalazłam krótki wywiad z Lodovicą Comello, Facundo Gambande, Xabianim Ponce de Leon i Candelarią Molfese. Aktorzy opowiadają o przyjaźni, swoich pasjach i talentach. Zapraszam!

   


Tłumaczenie wykonał Leon Verdas dla bloga ViloversPolska. 

Kopiowanie zabronione!


1. Nigdy nie brakuje mi walki z samą sobą. Jak uniknąć walki z przyjaciółmi?

 Przede wszystkim, wydaje mi się, twój przyjaciel musi cię akceptować i jeśli nie jesteś pełna racji i nie masz szczerego uśmiechu musisz to akceptować. Jeśli popełniliśmy błąd należy przyjąć odpowiedzialność za to, co zrobiliśmy a druga osoba powinna to zrozumieć. Musimy rozmawiać, jeśli twój przyjaciel nie chce nic od ciebie, możesz zrobić to później, ale jeśli nie chcesz się do niego nigdy odezwać lepiej zerwać przyjaźń. LODOVICA( FRANCESCA)



2. Jak to było w szkole i na planie Violetty?

Zawsze byłem żartownisiem, Candelaria i ja jesteśmy jak bliźnięta rozdzielone przy porodzie, którzy przybyli, aby znaleźć się na planie Violetty .Teraz jestem organizatorem. W Barcelonie, gdzie kręcono Violettę mieliśmy przy sobie GPS by się znaleźć. FACUNDO GAMBANDE( MAXI).


3. Jakie rzeczy są najtrudniejsze w pracy i jakie są twoje ukryte talenty?

Kiedy przyjechałem by zdać taniec, prawdę mówiąc byłem mniej utalentowany niż inni. To kosztowało mnie dobry wysiłek by móc wejść na koncert i zatańczyć na żywo. Mam talent  do filmów krótkometrażowych i niezależnych z kilkoma przyjaciółmi. Jest to mocne dotknięcie ale staram  się grać na fortepianie, saksofonie i harmonijce. XABIANI PONCE DE LEON( MARCO)


4. Co zrobić by mieć najlepszych przyjaciół w szkole?

Przyjaźnie, trasa tam i z powrotem : "Dziś dla Was" jutro dla mnie. BFF powinien być obecny w każdej sytuacji, zarówno w szczęśliwej jak i tej gorszej. Przyjaciele nie są znani jako turyści są zawsze o krok od strachu [ nie wiem czy to dobrze ] i nagrań video dla drugiej osoby. CANDELARIA MOLFESE( CAMILA)


Jak wam się podobają wypowiedzi aktorów? Którego lubicie najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…