5 września 2014

(TŁUMACZENIE) Supercreativa

Na blogu pojawiły się już tłumaczenia dwóch piosenek:" En Gira" oraz " Amor En El Aire". Teraz przyszła kolej na piosenkę numer 3, czyli" SuperCreativa" w wykonaniu Martiny Stoessel. Zapraszamy!

Tekst:


Inexpresiva o automaticada
Supercreativa o muy apasionada
Hacer todo por saber quien eres
Seguir tu camino
Si así lo prefieres

Sé que te gusta ser 
Transparente
Ser diferente entre tanta gente
Seguir un sueño 
Y no detenerse
Tu luz brilla
Y ya se enciende

Yo no soy un zombi
Yo no soy un robot
Hago mi camino 
Y descubro quien soy
Vivo cómo siento
Y eso me hace cambiar
Soy diferente
Única, única

Yo no soy un zombi
Yo no soy un robot
Hago mi camino 
Y descubro quien soy
Vivo cómo siento
Y eso me hace cambiar
Soy diferente
Única, única

Yo no soy un zombi
Yo no soy un robot
Hago mi camino 
Y descubro quien soy
Yo no soy un zombi
Yo no soy, yo no soy
Un robot

Sin chip
Ni código de barras
Cantando todo el tiempo
Voy tocando mi guitarra
Hacer todo para superarse
Ser libre en este mundo
Lleno de disfraces

Sé que te gusta ser 
Transparente
Ser diferente entre tanta gente
Seguir un sueño 
Y no detenerse
Tu luz brilla
Y ya se enciende

Yo no soy un zombi
Yo no soy un robot
Hago mi camino 
Y descubro quien soy
Vivo cómo siento
Y eso me hace cambiar
Soy diferente
Única, única

Yo no soy un zombi
Yo no soy un robot
Hago mi camino 
Y descubro quien soy
Vivo cómo siento
Y eso me hace cambiar
Soy diferente
Única, única

Yo no soy un zombi
Yo no soy un robot

Yo no soy un zombi
Yo no soy un robot
Hago mi camino 
Y descubro quien soy
Vivo cómo siento
Y eso me hace cambiar
Soy diferente
Única, única

Yo no soy un zombi
Yo no soy un robot
Hago mi camino
Y descubro quien soy
Vivo cómo siento
Y eso me hace cambiar
Soy diferente 
Única, única

Yo no soy un zombi
Yo no soy un robot
Hago mi camino 
Y descubro quien soy
Yo no soy un zombi
Yo no soy, yo no soy
Un robot

Yo no soy
Yo no soy
Yo no soy un robot


Tłumaczenie:

Bez wyrazu albo zautomatyzowana
Super kreatywna albo bardzo zagorzała
Zrób wszystko, by wiedzieć kim jesteś
Idź swoją drogą
Jeśli tak wolisz

Wiem, że lubisz być przejrzysty
Być inny wśród tylu ludzi
Podążaj za marzeniem
I nie zatrzymuj się
Twoje światło lśni
I zaraz się rozpali

Ja nie jestem jakimś zombi
Ja nie jestem jakimś robotem
Idę swoją drogą 
I odkrywam kim jestem
Żyję tak jak czuję
A to sprawia, że się zmieniam
Jestem inna
Niezwykła, niezwykła

Ja nie jestem jakimś zombi
Ja nie jestem jakimś robotem
Idę swoją drogą 
I odkrywam kim jestem
Żyję tak jak czuję
A to sprawia, że się zmieniam
Jestem inna
Niezwykła, niezwykła

Ja nie jestem jakimś zombi
Ja nie jestem jakimś robotem
Idę swoją drogą 
I odkrywam kim jestem
Ja nie jestem jakimś zombi
Ja nie jestem, ja nie jestem
Jakimś robotem

Bez chip’u
Ani kodu kreskowego
Śpiewając cały czas
Gram na mojej gitarze
Zrób to wszystko żeby pokonać samego siebie
Bądź wolna na tym świecie
Pełnym masek

Wiem, że lubisz być przejrzysty
Być inny wśród tylu ludzi
Podążać za marzeniem
I nie zatrzymywać się
Twoje światło lśni
I zaraz się rozpali

Ja nie jestem jakimś zombi
Ja nie jestem jakimś robotem
Idę swoją drogą 
I odkrywam kim jestem
Żyję tak jak czuję
A to sprawia, że się zmieniam
Jestem inna
Niezwykła, niezwykła

Ja nie jestem jakimś zombi
Ja nie jestem jakimś robotem
Idę swoją drogą 
I odkrywam kim jestem
Żyję tak jak czuję
A to sprawia, że się zmieniam
Jestem inna
Niezwykła, niezwykła

Ja nie jestem jakimś zombi
Ja nie jestem jakimś robotem

Ja nie jestem jakimś zombi
Ja nie jestem jakimś robotem
Idę swoją drogą 
I odkrywam kim jestem
Żyję tak jak czuję
A to sprawia, że się zmieniam
Jestem inna
Niezwykła, niezwykła

Ja nie jestem jakimś zombi
Ja nie jestem jakimś robotem
Idę swoją drogą 
I odkrywam kim jestem
Ja nie jestem jakimś zombi
Ja nie jestem, ja nie jestem
Jakimś robotem

Ja nie jestem
Ja nie jestem
Ja nie jestem jakimś robotem

Informacje zaczerpnięte ze strony: www.tekstowo.pl

Jak wam się podoba tłumaczenie? Lubicię tę piosenkę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…