28 sierpnia 2014

Głosowanie [ Wasz wybór ] - Wybieramy najlepszą piosenkę z 1 sezonu

        

Już tak dawno rozpoczął się 1 sezon Violetty a my już nie możemy doczekać się trzeciej serii. A dzisiaj postanowiłam odświeżyć wam nieco pamięć byście mogli zagłosować na najlepszą piosenkę z pierwszego sezonu. Zapraszam do posta.



Głosować będziecie mogli na 10 piosenek, poniżej będziecie także mogli jeszcze raz odsłuchać te piosenki.

1. Te creo

2. Verte te lejos

3. Podemos

4. En mi mundo

5. Ven y canta

6. Veo Veo

7. Algo Suena En Mi

8. Dile Que Si

9. Destinada a Brillar

10. Habla si Puedes

    

Przypomnienie piosenek 











Głosować możecie do 1 września. Wyniki ogłoszę 2 września. Pamiętajcie, że możecie wybrać trzy najlepsze piosenki. W komentarzu należy napisać : Głosowanie : [ wybrane 3 piosenki ].

Jak wam się podoba taka typu zabawa? Chcecie więcej?

10 komentarzy:

  1. Głosowanie : Ven y canta, Dile que si, Veo veo
    Szkoda że nie można głosować na 4, dałabym jeszcze Podemos <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podemos, Verte de lejos, Destinada a brillar.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podemos , Verte De Lejos , Ven Y Canta

    OdpowiedzUsuń
  4. Podemos ♥ piękny blog *-* zajrzysz na mój ? Jestem nowa :) Może obserwacja za obserwację ?
    Odpowiedz mi na moim blogu ♥ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam . Podemos.<3

      Usuń
    2. Ja też potwierdzam. Podemos najlepsze.:-)

      Usuń
  5. Wasz wybór to skopiowane z bloga WordVioletta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podemos , Verte De Lejos , Ven Y Canta

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosowanie: podemos, dile que si, verte de lejos

    OdpowiedzUsuń
  8. Głosowanie: dile que si, veo veo, podemos

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…