16 czerwca 2014

Nowy wygląd bloga

Drodzy czytelnicy!

Jak pewnie zauważyliście, lekko zmienił się wygląd naszego bloga. Wiele osób pisało nam na asku i w komentarzach, że nie widać tekstu, ze względu na białe tło. Przyznam, że gdy sama wchodziłam na bloga przez telefon, nie widziałam niektórych wyrazów. Czas to zmienić... Mamala Mamalcia zabrała się za pracę nad nowych szablonem. Będąc za granicą udało mi się wejść na chwilę na facebooka, żeby z nią pogadać. Wysłała mi szablon, który strasznie mi się spodobał. Tak powstał nasz nowy wygląd bloga. Mamy nadzieję, że wam się podoba i wszystkie wyrazy oraz zdania są widoczne. Jeśli chcecie coś zmienić, piszcie śmiało w komentarzach lub na nasze maile :)

PS: Bardzo dziękuję Mamali, która podjęła się tego zadania i świetnie jej to wyszło ;)

Redakcja
ViloversPolska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…