25 czerwca 2014

Działania Lodo

Ostatnio Lodovica Comello ma wyjątkowo dużo na głowie. Są to sprawy związane nie tylko z serialem w którym gra rolę Francesci ale także z jej solową płytą. Może niektórym wydaje się to prosta praca jednak wcale taka nie jest. Dodo ma zamiar wydać 2 płytę co wiąże się z:
- napisaniem tekstów do piosenek
- napisaniem muzyki
- wieloma wizytami w studiu nagraniowym
- promowaniem płyty, wieloma sprawami związanymi z jej wydaniem
i nie tylko. Oprócz tego są przecież jeszcze nagrania do Violetta 3 oraz trasa koncertowa na początku 2015 roku.

Dziewczyna jest bardzo zapracowana. Wszystkie je fanki (w tym także mnie) zmartwiło że jest przeciążona pracą. Do tej pory była bardzo blisko z swoimi fanami i lubiła się dzielić wieloma myślami, przeżyciami na portalach społecznościowych. Teraz nasza idolka nie ma czasu. Ja natknęłam się na wiele akcji w których fanki Lodovici próbują jej z powrotem przywrócić uśmiech na twarz. W rozwinięciu posta znajdziecie te pomysły oraz kilka które ja wymyśliła :)






Najpierw zacznijmy od stronki Lodovica Comello Polska.


Bardzo spodobał mi się ten pomysł i mam nadzieję że będziecie spamować :D

Kolejny pomysł już został zrealizowany i Lodo nawet zobaczyła to zdjęcie, więc wstawię tylko je.


No i pomysłem ode mnie jest spamowanie naszej Lodo także czymś miłym. Ja sama zrobiłam filmik którym już jej zaczęłam spamować...


Jeżeli macie jakieś jeszcze pomysły żeby wywołać uśmiech Lodo, to piszcie je tutaj, a ja dodam je na naszego bloga :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…