3 czerwca 2014

Adios!

W związku z tym, że nasz blogowy Ask.fm aż gotuje się od różnorodnych hejtów wobec mojej osoby postanowiłam przemyśleć pewną kwestię, mianowicie o odejściu z bloga. Nie robię tego z powodu takiego jak np. znudzenie się pisaniem, bo to zawsze będzie moją małą pasją, ale z powodu przede wszystkim braku czasu. Nie mam do nikogo urazy, za żaden komentarz, ponieważ sama świetnie zdaję sobie sprawę, że nie dam rady dalej udźwignąć odpowiedzialności za bloga. Podziwiam moje koleżanki, Alex pisze 3 posty w 15 minut, i dodaje je kilka dziennie, ja natomiast potrzebuję czasu, żeby stworzyć ciekawy i obszerny artykuł, nie mniej jednak strasznie cieszę się, że popracowałam na blogu z tak wysokim poziomem i na pewno będę to miło wspominać. Kto wie? Może kiedyś wrócę... Ja się z Wami żegnam, do zobaczenia gdzieś w Internecie :D 
                                                                                                                                   ~Clari Stas~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…