16 maja 2014

Przeprosiny

Na pewno większość z was zauważyła, że nie było mnie przez ostatnie 5 dni. Było to głównie związane z wycieczką szkolną. Mimo późnych powrótów do ośrodka, przez dwa dni udawało mi się złapać wifi i połączyć z blogiem online, aby dodać chociaż jeden post. Jednak zaraz po powrocie, nauczyciele w szkole oszaleli. Mnóstwo zadań domowych, sprawdzian z geografii. Te rzeczy nie pozwoliły mi na blogowanie. Jakby tego było mało, nie miałam w domu internetu. Jednak teraz jestem już dostępna i mam internet :D pełna energii i chęci do pracy. Mam dla was mnóstwo informacji do przekazania, zatem zabieram się do pracy!!! :)

Alex

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…