16 maja 2014

Violetta: THE BEST OF

Gadżety z Violetty podbijają świat. Z dnia na dzień na sklepowych półkach pojawia się coraz więcej nowości. Wchodząc do empika, na półkach aż roi się od violettowych książek, płyt, długopisów, zeszytów itp. Tym razem mam dla was gadżet, któe możecie kupić TYLKO W POLSCE!!! I to nie w Empiku czy księgarniach, tylko w sieci sklepów BIERDONKA!!! Zapraszam!!!!

Co to jest???
Violetta: THE BEST OF to specjalna płyta dla Vilovers, wydana przez Disney'a. Znajdują się na niej najczęściej słuchane przez nas piosenki z serialu z pierwszego, jaki i drugiego sezonu. Są to melodie wybrane przez was!!! 

Gdzie kupić???
Od wczoraj, 15 maja, możecie zakupić tę płytę w sieci sklepów Biedronka. U mnie w sklepie było tych płyt na prawdę dużo. Znajdują się one na stoisku z książkami :)


Ile kosztuje???
Płyta jest w cenie 19,99 złotych, więc nie całe 20 złotych. Nie jest to dużo, biorąc pod uwagę, że zawiera 13 piosenek. A nie jedna płyta Violetty, kosztuje 50 złotych. 

Co na niej się znajduje???
Płyta zawiera 13 piosenek. Są to ulubione piosenki fanów oraz te z największą liczbą wyświetleń. W środku, znajduje się książeczka z tekstami piosenek oraz informacje, kto je napisał i wykonał.
A oto spis piosenek z tej płyty:

Podałam również liczbę wyświetleń przy niektórych utworach, abyście wiedzieli, dlaczego właśnie te piosenki:)
* On Beat- 19 143 100
* En Mi Mundo
* Podemos
* Euforia- 3 376 775
* Te Creo- 38 428 593 
* Veo Veo 
* Como Quieres- 13 986 685
* Nuestro Camino- 18 525 090
* Ven Con Nosotros( Salta)
* Hoy Somos Mas- 47 339 735
* Peligrosamente Bellas
* Yo Soy Asi
* Ser Mejor- 12 148 933


Czy warto kupić???
Moim zdaniem jak najbardziej. Na tej płycie znajduje się większość moich ulubionych piosenek, więc ja kupiłam ją od razu. Słucham na okrągło- 24 h :D Koszt tej płyty jest niewielki. Dwadzieścia złotych to nie dużo. Zatem: kupicie czy nie? ;)






4 komentarze:

  1. Świetny post ♥♥
    Ja juz mam ukochana płytkę na półce :D
    Jaram się ^_^
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. do kiedy te płyty będą na sprzedaż bo chciałabym kupić w poniedziałek?

    OdpowiedzUsuń
  3. żal żal violetta tego nie śpiewa tylko chłop

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…