10 maja 2014

Martina Stoessel napisała książkę!

novela.pl | twój świat latinoStrona novela.pl z pewnością jest wam znana. To właśnie tutaj pojawiają się opisy wszystkich odcinków,, Violetty" oraz wiadomości z życia aktorów. Wczoraj pojawił się nowy artykuł dotyczący pierwszej biografii naszej Tinity, chodzi o,, Simplemente Tini". Książka o aktorce trafiła już na sklepowe półki w Ameryce. Teraz każdy z nas czeka, aż ta magiczna i wyjątkowa lektura swoją premierę będzie miała w Polsce. Martina Stoessel miała ostatnio szansę zaprezentować swoją biografię na Festynie Książkowym. A co o tym wydarzeniu napisała nam novela.pl? Sami zobaczcie ;)

Podczas gdy sale kinowe w całej Polsce wypełniają się dziećmi i nastolatkami, spragnionych muzycznych przeżyć z ich idolką, i zespołem, w Argentynie na półki w księgarniach trafia nowe dzieło firmowane nazwiskiem Martiny Stoessel. W mijającym tygodniu 17-letnia gwiazda Disneya, znana z serialu„Violetta”, zaprezentowała książkę pt. „Simplemente Tini”. Jak czytamy w krótkiej recenzji z okładki Martina zapragnęła przelać na papier swoje myśli i uczucia, skierowane do fanów, którzy obdarzyli ją wielką sympatią: „To moja najlepsza próba na otworzenie serca i pokazanie mnie samej. Dla wielu osób zapadnę w pamięć jako Violetta, i to dla mnie zaszczyt, ale ja mam na imię Martina i chciałabym, żebyście wiedzieli, jaka jestem naprawdę”.


Martina Stoessel napisała książkę
Podczas prezentacji książki na Festynie Książkowym Martina przyznała, że jest ona skierowana nie tylko do fanów, ale także do rodziców. „Pragnę pokazać im, że jestem zwyczajną dziewczyną, taką jak ich córki, która walczyła o swoje marzenia i spełniła je. Książka jest o tym, jak ważne jest bycie sobą, nawet kiedy stoi się na scenie, w świetle reflektorów. Nie wolno zakrywać własnej esencji, tego, co wynosimy z domu, ani rezygnować z dążenia do sukcesu” – zapewniła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…