10 maja 2014

Blog Lodovicy i jej nowy wpis

3 maja Lodovica na swoim blogu zamieściła bardzo ciekawy wpis dotyczący spędzenia czasu z rodzicami. Napisała w nim co przeżyła podczas obiadu oraz podróży. Post jest w dwóch językach Hiszpański i Włoski dlatego postanowiłem wam go przetłumaczyć na język polski.
W rozwinięciu posta zobaczycie tłumaczenie:


Witam przyjaciół! Tęskniłam za wami! W tych dniach grałam gospodyni do moich rodziców, którzy przybyli do Buenos Aires, aby dotrzymać mi towarzystwa.Główną działalnością naszych dni było Jedzienie. Jedliśmy w dowolnym czasie i miejscu, z kimkolwiek i nie zależnie od pogody ... nic nas nie zatrzymało! Mięso, sushi, pizza, steki, meksykańskie jedzenie, mięsa, desery, mięsa! Również jedliśmy mięso. Aaaaah tak! Mój tata (przysięgam) zjadł Krokodyla! : O No, właściwie to był specjalny wyścig o nazwie "aligator", ale cokolwiek to jest równie obrzydliwe. On mówi, że mnie lubi. Ba ... Dla tych, którzy chcą wiedzieć, aligator to ten facet ->
Immagine
Immagine
OBIAD I LODOVICA:

Mimo to, między posiłkami i inne dobrze się bawiliśmy. Szczęśliwszą czyni mnie to, że zdałam sobie sprawę, że moi rodzice budzą się każdego dnia o ósmej! Szalone rzeczy! W poniedziałek i pozostałe dni ... córka-dni zostały zakończone. Uważam, że to dziwne i czuję się bardzo szczęśliwa, że je. Dla reszty ... wszystko dobrze. Planuję wiele  rzeczy, ale, jeśli powiem im to pozostaną otwarte usta jijij :) Ale wszystko ma swój czas, muszę skończyć udoskonalić pomysły. Teraz wyślę do was pocałunki. Do następnego razu! Smacznego!

Lodo bardzo się cieszy że spędziła dzień z rodzicami, ponieważ  nie ma czasu na spędzanie z nimi czasu. Oni mieszkają we Włoszech a ona w Argentynie.

TŁUMACZENIE LEONA VERDAS CZYLI MOJE
ZAKAZ KOPIOWANIA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…