12 maja 2016

(Na gorąco) Piosenka Lodo z teledyskiem już dostępna!


Już od dawna Lodovica dawała nam wskazówki dotyczące nowego projektu, kilka dni temu ogłosiła datę premiery jej najnowszego teledysku do piosenki "Non cadiamo mai", który właśnie dziś się ukazał. Jest to zapowiedź jej kolejnego albumu, którego daty premiery, niestety, jeszcze nie znamy. Ale dziś możecie się cieszyć teledyskiem waszej idolki, który znajdziecie na jej kanale yt jak i na kanale VEVO. Jeśli chodzi o moje odczucia dotyczące tej piosenki, to szczerze mówiąc, według mnie, Lodo nie pokazała w tej piosence swoich możliwości, ale to tylko moja opinia i nie każdy się z nią zgadza. Jeżeli chodzi o teledysk to jest ok, pasuje do piosenki. Czekam na więcej ze strony Lodoviki, być może inne piosenki bardziej mi się spodobają, bo dotychczas mam kilka ulubionych z jej albumów. W komentarzach podzielcie się swoją opinią na temat płyty i teledysku, a ja zapraszam was do jego obejrzenia poniżej.

 

Co sądzicie o piosence i teledysku? Podoba wam się? Czekacie na cały album Lodo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…