20 sierpnia 2015

Witajcie V- lovers

Zaczynam pracę na tym blogu jako Colette FR. Mój okres próbny będzie trwał 4 dni, miejmy taką nadzieję że się wykażę. Zapraszam do poczytania trochę anegdotek o mnie. 


Mam na imię Colette co po polsku oznacza Nikoletia. Od urodzenia  mieszkam w Szkocji, ale pochodzę z Polski. Wiele razy się przeprowadzałam, i trochę pomieszkiwałam w Kartuzach. Moją prawdziwą pasją jest oglądanie Violetty, pisanie wierszy oraz robienie szablonów na blogi. Gdy miałam 8 lat rodzice posłali mnie do teatru, jednak nie odnalazłam się tam jako aktorka. Pewnego dnia do rodziców zadzwonił telefon z wiadomością iż napiszę część sztuki do najnowszego przedstawienia, które było w roku 2007. Bardzo mi się to spodobało, ale postawiłam na wiersze. Mam obecnie 14 lat i często biorę udział w konkursach i piszę szkolną gazetkę.  Od małego rodzice nakłaniali mnie a wręcz zmuszali do grania na pianinie. Więc robię to do dziś i kocham to. To wspaniały instrument, także łatwo zdobywa się pieniądze na tym. Od roku uczę gry na pianinie małych dzieci, by pochłaniali swoją pasję tak jak ja to robię. Mam wiele pasji i zapał do pracy. Możecie mnie zobaczyć również na blogu o nazwie Violetta 3 PL [ Link ]. Muszę przyznać, że mam wiele złych nawyków. Znam język hiszpański, szkocki, angielski i polski. Jednak uczę się obecnie walijskiego. W przyszłości chcę być tłumaczem szkockiego, walijskiego i angielskiego, ponieważ te trzy języki łączy jedna kultura oraz jeden kraj Wielka Brytania. 

Wszystko co będzie dowiemy się za 4 dni po moim okresie próbnym. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…