7 lipca 2015

Violetta w APARCIE? Srebrna biżuteria z Violettą!

Byłam dzisiaj z koleżanką na małych zakupach i przechodziłyśmy obok popularnego sklepu z biżuterią, jakim jest sklep APART. Ku naszemu zdziwieniu na bilbordach, na wystawie, widniała znajoma nam twarz, czyli śliczna buźka Violetty. Okazało się, ze APART wypuścił nową kolekcję dla dzieci, nawiązująca do Disney'a. Więcej o tym znajdziecie w rozwinięciu posta. Zapraszam!






Disney by APART - prezentacja kolekcji


Wyobraźmy sobie disneyowską krainę lodu, w której Patrycja i Kinga w bajkowych strojach czarują balonowe maskotki z bajek Disneya, dobra wróżka maluje dziecięce buzie, a w magicznej budce można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia... Wszystkie te atrakcje czekały na dorosłych i dzieci w jednym miejscu z okazji debiutu kolekcji biżuterii dziecięcej Apart na licencji Disney, która poszerzy ofertę dla najmłodszych, czyli istniejącą od kilku lat Kid’s Collection. Kolczyki, zawieszki i bransoletki z ulubionymi przez dzieci motywami z disney’owskich bajek będzie można kupić w Apart już w maju. Obok biżuterii hitem premiery były zegarki, które z kolei klienci mogą nabyć jeszcze w kwietniu. Okazji do obdarowania dzieci będzie wiele - zbliża się okres komunijny, dzień dziecka. Oferta srebrnej biżuterii z emalią i zegarków na licencji Disney to wartościowa pamiątka za przystępną cenę.

Disney by Apart

W trakcie eventu na milusińskich czekał również pokaz filmów m.in. z myszką Miki, kaczorem Donaldem, psem Pluto. Pojawiły się również znane mamy - Justyna Steczkowska, Dorota Gardias, a także blogerki, które dzielą się na swych blogach doświadczeniami z macierzyństwa. „Z mojego dzieciństwa najbardziej kojarzę Myszkę Miki i Kaczora Donalda, których mogłam oglądać jedynie przy okazji świąt. Ta nowa kolekcja Apart jest urocza, myślę, że moja mała córeczka byłaby zachwycona, co więcej ja również jestem, więc mogłybyśmy ją nosić obie” - powiedziała Justyna Steczkowska. Dorota Gardias, mama małej Hani, też nie kryła, że nowa kolekcja jest strzałem w dziesiątkę. „Moja Hania swoją pierwszą biżuterię APART dostała zaraz po urodzeniu, ale jestem przekonana, że ta kolekcja zajmie szczególne miejsce w jej małym serduszku. Dzieci uwielbiają bohaterów bajek, a tu mamy Myszkę Miki, Violettę, Elzę z Krainy Lodu. Podejrzewam, że taka biżuteria będzie marzeniem niejednej dziewczynki” – skomentowała Dorota Gardias. Co prawda biżuteria to temat przede wszystkim dla dziewczynek, ale wśród kolorowych zegarków można znaleźć wiele modeli dla chłopców z ciekawymi  motywami, jak samoloty, czy samochody.

Kolekcja Disney by APART jest już dostępna w salonach oraz online!








Zegarki AM:PM Violetta: KlikKlik
Cena: 130 złotych

AM:PM Disney Kids AM:PM Disney Kids

Bransolety Violetta: KlikKlik
Cena: 119 lub 159 złotych

Bransleta srebrna z emalią  Bransoleta srebrna z cyrkoniami i emalią

Chcielibyście nosić taka biżuterię? 

Informacje zaczerpnięte ze strony: http://www.apart.pl/

3 komentarze:

  1. Bardzo proszę o obserwowanie mnie i komentarze:https://instagram.com/sandraprzyklota/
    /sandi

    OdpowiedzUsuń
  2. superowe kupiłam zegarek i wisiorek są ekstra

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…