14 czerwca 2015

Wracam do pracy+ kilka nowości

Moi drodzy czytelnicy!

Na pewno zauważyliście, że przez ostatnie 2 miesiące ja, jako Alex.Rosen nie pisałam na blogu. Wir pracy, w jaki się wdałam nie pozwolił mi na poświęcenie chociażby małej uwagi blogowi, który jest moją pasją. Zaniedbałam kilka obowiązków, między innymi pracę tutaj. Obecnie jestem już po egzaminach gimnazjalnych i innych" uroczystościach" które temu towarzyszyły. Oceny są już prawie wystawione, więc nie mam już nawału obowiązków związanych ze szkołą. Tak więc, wracam do pracy, już regularnej, na moim blogu. Postaram się nadgonić wszystkie zaległości, a przy okazji dać nowego ducha temu blogowi. Mam dla was oczywiście kilka nowości, które pojawią się(mam nadzieję) na stałe. Wszystko przedstawię wam w nowych postach. A teraz najważniejsza rzecz!


Chciałabym bardzo i z serca podziękować naszym dwóm redaktorką, Tini Loverce oraz Love Violetta Love za ich ciężką pracę włożoną w tego bloga podczas mojej nieobecności. One dwie, przez ostatnie 2 miesiace regularnie publikowały posty na blogu, dzięki nim on dalej funkcjonuje. Jestem wam dziewczyny bardzo wdzieczna!!





Przy okazji pragnę poinformować, że Love Violetta Love, Misi S i Lacky Lucky nie będą już pisały postów na blogu. Bardzo przepraszają. Więc niedługo nabór! ;)

1 komentarz:

  1. fajnie, że wróciłaś i trochę głupio ze odeszły tamte autorki, ale ty wróciłaś, więc super!

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…