6 kwietnia 2015

Nabór

Ostatnio na blogu pojawia się coraz mniej postów. Choć staram się pisać codziennie, jest to nie możliwe ze względu na brak czasu. Szykują się egzaminy gimnazjalne, mam dużo nauki i ciężko mi pogodzić jedno z drugim. Szukam osoby, która ma wystarczająco dużo wolnego czasu, by pomóc mi w redakcji bloga. Jeśli chcesz do nas dołączyć, zapraszam do czytania!

Bezpośredni odnośnik do obrazka




Aby dołączyć do naszej redakcji, należy wysłać mi swój formularz zgłoszeniowy. A oto, co należy w nim umieścić:
1. Swoje imię, wiek, stopień edukacji( szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum itp.) oraz województwo w którym mieszkasz, aby łatwiej było nam się zgrać.
2. Kilka słów o sobie: co lubisz robić, hobby, zainteresowania itp.
3. Co podoba ci się w naszym blogu,a co nie?
4. Czemu chcesz do nas dołączyć?
5. Czy znasz jakiś język obcy?( angielski, włoski, hiszpański, francuski) NIE JEST TO WYMAGANE!!!
6. Skąd czerpiesz informacje.
7. Czy masz doświadczenie z blogerem.
8. JAKĄ ILOŚCIĄ CZASU DYSPONUJESZ!!!


  Zgłoszenia wysyłajcie na adres: alex.rosen9758@gmail.com

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Na zgłoszenia czekam do 12 kwietnia do godziny 18:00!!! Wyniki pojawią się około 20:30 tego samego dnia. Okres próbny potrwa 6 dni roboczych i będzie miał 3 etapy. Każdy dostanie maila zwrotnego, aby miał pewność, ze wiadomość doszła. W razie pytań, proszę wysyłać je na blogowego aska lub na mój adres email. Życzę powodzenia i czekam na zgłoszenia!


Dodatkowo proszę, aby w temacie wiadomości dodać, o jakie stanowisko się ubiegasz: autor, kuchmistrz, modnisia, tłumacz.

Napisałam, że okres próbny będzie składał się z 3 etapów. To wszystko dlatego, że chcę upewnić się, czy dana osoba mnie nie zawiedzie. Miałam już nie miłe przygody i nie chciałabym ich powtarzać. Oto, jak prezentują się etapy:
ETAP 1: Cztery(ewentualnie trzy) osoby, zaproszone na okres próbny, przez 3 dni piszą posty na dowolne tematy, oczywiście związane z serialem. Po tym etapie jedna osoba odpadnie.
ETAP 2: Następnie trzy( lub dwie) osoby, otrzymają ode mnie 2 tematy. Będą musiały napisać posty właśnie na tą tematykę w ciągu jednego dnia. 
ETAP 3: Do trzeciego etapu przejdą dwie lub jedna osoba, która przez 2 dni będzie pisała posty. Wtedy się okaże, czy jest tą osobą idealną :)



Życzę powodzenia i czekam na zgłoszenia!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…