14 kwietnia 2015

Hi Vilovers...

 Hej wszystkim Vilovers jestem Patrycja i dostalam się na okres próbny.W kilku zdaniach opowiem coś o sobie.
Znalezione obrazy dla zapytania violetta
1.Nazywam się Patrycja Pawełek.

2.Mieszkam w województwie śląskim.

3.Moją pasją jest taniec,muzyka.

4.Mój styl jest jakby to można powiedzieć chłopięcy.Nie noszę sukienek,spódniczek.Ale za to kocham spodnie rurki.

5.Mam 2 psy.

6.Moja przygoda z Violettą zaczęła się od drugiego sezonu.

7.Jestem miła,przyjacielska,inteligentna.



Mam nadzieję że się wam spodobałam.Ale wątpie czy dostanę się na zawsze.PA!!!                         

1 komentarz:

  1. Ostatnoi załorzyłam bloga o violettcie i o disney na który serdecznie was zapraszm. Znajdują sie w nim wywiady z blogerkami, gry i zabawy, ciekawostki o gwiazdach i wiele innych. Serdecznie zapraszam, bardzo mi zalerzy na stałych czytelnikach. Dla wszystkich zainteresopwanych oto link: violettaswiatmody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…