1 lutego 2015

Pożegnanie Clary z Disney'em

Jak już wiecie w zeszły piątek Clara zakończyła nagrania do 2 sezonu włoskiego serialu "Angie i przepisy z Violetty". Na swoim Facebook'u, (KLIK) 25 stycznia aktorka zamieściła dość ciekawy wpis, który pewnie zasmucił nie jedną Clarinaticę. Otóż oznajmiła ona, że jej praca z Disney'em zakończyła się. Teraz zapewne jej kariera aktorki, jak i modelki zacznie się jeszcze bardziej rozwijać.



W rozwinięciu mam dla Was długą wypowiedź Clari z tłumaczeniem :)



"Hola!!!!! Quiero contarles algo muy importante para mi. El viernes fue mi último día de grabación con DISNEY después de casi ocho años... O al menos eso creo. En ellos crecí, me equivoqué, conocí, reí, lloré, viajé, hice amigos, pero sobre todo APRENDÍ. 
Gracias por acompañarme en cada etapa.. A los que me siguen desde High School Musical, o Highway, Pecezuelos, Zapping Zone o a lo mejor de Violetta les agradezco infinitamente por todos sus gestos de amor y apoyo.

Es extraño cambiar, pero es importante hacerlo para seguir avanzando y explorar nuevos terrenos y cumplir otros sueños. Ahora tengo el mundo entero para elegir que quiero hacer y en que me haría ilusión trabajar.
Desde ya les digo que no se pongan tristes porque nos seguiremos viendo y estando en contacto a través de las redes sociales.

Estoy FELIZ de haber hecho tantas cosas hermosas junto a Disney pero ahora es hora de seguir creciendo.
Me encantaría hacer CINE, unitarios en televisión para seguir explorando a través de la actuación, me gustaría seguir cantando también. Muchas cosas para conocer e investigar.

También les cuento que mañana tendré una gran noticia relacionada a mi nuevo desafío que estoy por empezar. Pero todavía no puedo decir nada!!!

GRACIAS, GRACIAS y más GRACIAS!
Los quiero."

Clari Alonso.

Tłumaczenie:

Cześć!!!! Chcę Wam powiedzieć coś bardzo dla mnie ważnego. W piątek był mój ostatni dzień nagrywania dla DISNEY po prawie ośmiu latach... Wydaje mi się, że o wiele mniej. Dorastałam, myliłam się, poznawałam samą siebie, śmiałam się, płakałam, podróżowałam, zdobywałam nowe przyjaźnie, ale głownie UCZYŁAM SIĘ. Dziękuję za to, że byliście ze mną w każdym etapie. Byliście ze mną przy High School Musicial, Highway, Pecezuelos, Zapping Zone czy wspaniałej Violettcie, dziękuję za okazaną miłość i wsparcie.

Zmiany są dziwne, ale ważne jest by ruszać do przodu i odrywać nowe lądy oraz spełniać inne marzenia. Teraz mam cały świat do wyboru, który chcę podjąć i z niecierpliwością czekam na jakąś współpracę. Oczywiście, nie smućcie się, ponieważ nadal pozostaniemy w kontakcie za pośrednictwem portali społecznościowych.

Jestem SZCZĘŚLIWA, że zrobiłam tak wiele pięknych rzeczy z Disneyem, ale teraz nadszedł czas aby w dalszym ciągu się rozwijać.
Uwielbiam tworzyć FILM, uczestniczyć w telewizji, kontynuować zwiedzanie poprzez działanie,
lubię również śpiewać. Wiele rzeczy do nauczenia i zbadania.

Chcę też powiedzieć, że na jutro mam nowe wiadomości związane z moim nowych wyzwaniem, które mam zamiar podjąć. Ale na razie nie mogę jeszcze nic powiedzieć!!!

DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ i jeszcze raz DZIĘKUJĘ!
Kocham Was.

Clari Alonso.



High School Musical Argentina 2008 rok



Disney Channel Games 2008 rok



Zapping Zone 2008 rok



Highway 2010 rok



Pecezuelos (jako dubbing dla Bei) 2010-2011 rok





Violetta 2012-2015 rok ♥


I jak podoba Wam się wypowiedź Clari? Będziecie tęsknic za jej buźką w Disney Channel?
A może nie możecie się doczekać kiedy zagra w jakimś filmie? :)

P.S. Jutro tj, 2 lutego 2015 nasza Clarita obchodzi swoje 25 urodziny!
Możecie składać jej mnóstwo życzeń, a jeśli chcecie zaangażować się bardziej,  jutro o godzinie 17:00 na Twitterze Clarinaticas z całego świata organizują akcję pt. #FelizCumpleClari, chcemy trochę 'pospamować' i wbić się do trendów, gorąco zapraszam!!!

Angeles (Zuzia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…