8 lutego 2015

Cześć wszystkim!

Cześć

Na wstępie tego mojego pierwszego posta na tym blogu chciałam bardzo serdecznie podziękować redakcji za wybranie mnie.Mam nadzieję ,że cię polubimy i zostanę tutaj dłużej.

Jestem Karolina,18 stycznia skończyłam 11 lat mieszkam w województwie Dolnośląskim.

Moją pasją jest śpiewa jak i taniec,kocham "Violettę".Będę się podpisywać Karolina,ponieważ mam tak na imię.Tak jak wy uwielbiam "Violettę" najbardziej z Violetty lubię Camilę,Francescę i Federico.Moja ukochana para to jest oczywiście Leonetta. Oprócz oglądania mojego ukochanego serialu to w wolnym czasie rysuję,śpiewam jak i spotykam się ze znajomymi.

Teraz trochę o moich codziennym życiu mam dwie młodsze siostry jedna ma na imię Ola a druga Amelka mają cztery lata czasami potrafią nieźle zdenerwować :). Jestem V-lover i Kwiatonator.Chyba jak każdy codziennie chodzę do szkoły w moim przypadku to jest czwarta klasa.Mam do szkoły z dwa km,więc to jest trochę.Uczę się grać na gitarze już trzy lata a i tak mało na niej umiem grać xD.
Niestety mam codziennie siedem lekcji i wracam koło 14:45 więc potem zadania domowe ,a następnie oglądanie Violetty oczywiście.Dlatego sama nie wiem ile będzie postów dziennie.
To by było na wszystko.Mam nadzieję ,że posty ,które będę pisała
będą ciekawe i będziecie chcieli je czytać.
To tyle co do mojej osoby jeszcze raz bardzo chcę podziękować redakcji tego bloga ,że mnie wybrali nie zależnie od wyniku jak będzie to i tak jestem zadowolona ,że mogłam tutaj pisać posty

do zobaczenia w następnym poście pa



Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…