31 grudnia 2014

Udanego Sylwestra!

Moi kochani!
Za 6,5 godziny będziemy mieli Nowy 2015 Rok. Chciałam wam z całego serca podziękować za czytanie bloga. Był to dla mnie bardzo wyjątkowy i cudny rok. Nawiązałam świetną współpracę, pracowałam ze wspaniałymi ludźmi, jeszcze En Vivo i wiele prywatnych spraw. Życzę wam, aby 2015 był jeszcze lepszy! Oczywiście na pewno będzie, bo czeka nas Violetta LIVE! Dużo zdrówka, szczęścia i udanej imprezy sylwestrowej!

PS: Chciałam was od razu poinformować, że razem z jedną z naszych redaktorek wyjeżdżamy do Francji i nie będzie nas przez tydzień. Postaramy się dodać choć 3 posty, ale nie wiemy, czy będziemy miały internet. Ale nie będziemy się lenić! Ponieważ Francja to państwo Damiena czyli serialowego Alexa, na pewno znajdziemy tam Violettowe rzeczy. I to właśnie zbadamy. Zrobimy zdjęcia i o wszystkim opowiemy!

Alex.Rosen

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…