8 września 2014

[ Przeprosiny prosto od Liliany ] Nieobecność


Jak zauważyliście nie było postów z mojej strony. Wiem, że zawiodłam i nie dokończyłam wykreślanki. Jednak mam dużo nauki i prac domowych. Chodź mamy dopiero początek szkoły to już nauczyciele dają nam dużo do domu i robią kartkówki nie zapowiedziane. Właśnie dlatego nie miałam jak wejść na komputer gdyż rodzice zabrali mi go. A dzisiaj odzyskałam i zabieram się do pracy. Mam nadzieję, że nie będzie już takich akcji z mojej strony. 


Wykreślanka będzie skończona i poprowadzona do końca prędzej czy później. Niestety nie wiem kiedy to będzie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…