13 sierpnia 2014

Para Doll- czyli jak zrobić Violettowe Laleczki.

Witam wszystkich serdecznie. Dziś post z serii "Zrób to sam". Instrukcje należą do mnie. Serdecznie wszystkich zapraszam ^^

~*~
Na sam początek wyjaśnię wam co to są Laleczki Para Doll. Więc są to laleczki tworzone na komputerze. Są nieco podobne do tych z Superbi niżej możecie zobaczyć jak wyglądają. Dziś stworzymy właśnie taką lalkę jednak w stylu jakiejkolwiek postaci z serialu ja wybrałam Violettę. Zabieramy się do pracy.
















1. 
W wyszukiwarce Google wpisujemy "Pra Dolls png" 
Klikamy w pierwszy link pod zdjęciami. Jeśli nie chcecie tych ubranek klikamy tu (KLIK) lub tu (KLIK
Ja ściągnę oba zestawy.
2.
Gdy strona nam się otworzy wyskoczy nam coś takiego jak poniżej. Klikamy w 'Download' i ściągamy plik (DA jest to strona przeznaczona dla artystów o różnych kierunkach...Grafika komputerowa, rysunek i wiele więcej. Ściągając to nic nam nie grozi. Jest to 100% darmowe. 
3.
Gdy materiały nam się pobrały otwieramy program Pixrl (KLIK) i klikamy 'utwórz nowy obrazek' a następnie zaznaczamy okienko 'przeźroczysty' i klikamy 'ok'
4.
Wypakowujemy pliki (jeśli nie umiecie tego zrobić, napiszcie do mnie na maila lub tu w komentarzu
mój mail; madzia123178@gmail.com) wybieramy 'figurę' naszej Para Doll. Jeśli już wybraliśmy postępujemy tak jak na obrazku poniżej. Po naciśnięciu na zakładkę wyskoczy nam okno. Wybieramy naszą 'figurę' i ustawiamy jej wielkość i przemieszczamy ją tam gdzie chcemy.
Jeśli jest za duża postępujemy tak jak na obrazkach poniżej.
(Za pomocą tego 'przesunięcia' możemy przesunąć naszą laleczkę w dowolne miejsce.)
5.
Mamy już ustalone miejsce i wielkość naszej lalki, więc teraz zabieramy się za włosy naszej Violetty.
By je dodać robimy tak jak wcześniej postąpiliśmy z naszą laleczką. Gdy włosy są za duże. Zmniejszamy je za pomocą 'redaguj' 'przekształć spobodnie' Napewno zauważyłyście że nasze włosy są na naszej lalce dlatego też by tak nie było nasze włosy przenosimy (NA PASKU WARSTWY) pod naszą laleczkę by wyglądało to tak;
6.
Następnie dodajemy ubrania.  
Postępujemy tak jak z włosami, warstwy idą zawsze na pierwsze miejsce w kolumnie 'warstwy'.
7.
Gdy nasza laleczka jest gotowa klikamy 'plik' 'zachowaj'
Nasza laleczka Para Doll gotowa. Przepraszam że nie jest idealna ale mam problemy z komputerem i nie zawsze jest tak jak bym chciała.
Mam pomysł na następny wpis ale nie wiem czy dojdzie do skutku. Macie jakieś propozycje? Piszcie w komentarzach chętnie poczytam ;** 







Linki do 'zestawów' z których korzystałam;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…