29 sierpnia 2014

Odchodzę...

Tak, dobrze przeczytaliście... Postanowiłam odejść z bloga. Jak widzieliście, przez ostatni czas całkowicie nie dodawałam postów. Wiąże się to z wieloma sprawami. Do tego nadchodzi nowy rok szkolny i ostatnia klasa w szkole muzycznej. Postanowiłam się teraz skupić na grze na instrumencie i dobrych wynikach na koniec szkoły.
Bardzo lubiłam dla was pisać i naprawdę dużo myślałam nad tą decyzją. Będzie mi brakowało tego bloga i... po prostu wszystkiego, jednak myślę, że postępuję słusznie. Dziękuję, że czytaliście moje posty i że nam po prostu zaufaliście :)
Jestem pewna, że blog będzie się coraz bardziej rozwijał. Życzę tego całej ekipie z całego serca i... i nie wiem co napisać :P Nigdy nie byłam dobra w pożegnaniach :D
Ok... więc to ostatnie już zdania... Dzięki za wszystko i pozdrawiam z całego serca :)
Ola dziękuję za wszytko :)

PS. A jednak nwm czemu w tych plotkach, że odchodzę było trochę prawdy... czy ktoś wie kto to wszystko wymyślił?? Może się do niego/niej zgłoszę i ona/on przepowie mi dalsza przyszłość? :D
Mamala Mamalcia





2 komentarze:

  1. Ja też bardzo dziękuję :) miło mi się z Tobą pracowało :) życzę sukcesów z przyszłości ;)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w życiu:)

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…