16 sierpnia 2014

Martina Stoessel - wywiad



Martina niedawno wzięła udział w sesji zdjęciowej do magazynu " El Planeto Urbano ". Niedawno również ukazał się wywiad z gwiazdą serialu Violetta. W wywiadzie nie mogło zabraknąć tematu o serialu Violetta oraz o koncertach, które dawała nastolatka.
Rozwiń post!!!

Tłumaczenie wykonała Lilia Lambre na rzecz bloga Vilovers Polska.
Zakaz kopiowania!!!




Na koncercie poprzednim zebrało się 380 000 widzów. Wcześniej znalazło się 90 na Grand Rex, 10 w Luna Parku oraz 200 na światowej trasie En Vivo. Dziewczyna jest gotowa po Violetcie zrobić dużą karierę. Jej sława wzrasta z dnia na dzień, ale jest dojrzała w tych sprawach. Mimo ulewy była punktualnie na nagrywaniu scen do serialu. Weszła do studia z dwiema walizkami a w nich ubrania. Dziewczyna mówi : " To jest coś co lubię, być w różnych miejscach i produkcjach i to, że nie wiadomo co może się przydarzyć w życiu. Umysł przebudzony, czujny i zaskakująco profesjonalny.
Martina Stoessel, dla przyjaciół Tini znana z serialu Violetta gdzie odgrywa główną rolę w jednym z programów nadawanych na Disney Channel, który stał się sukcesem na całym świecie. Ma dopiero 17 lat i doświadczenie godne podziwu i pochwały. Posiada milion fanów na swoim Twitterze i 2,4 mln na Facebooku. Nastolatka szuka codziennie chwili relaksu i nie może uwierzyć swojej wielkiej sławie. To właśnie ona zgromadziła 380 tysięcy fanów Tinistas na swoim koncercie 2 maja i oznacza to ogromny postęp w jej karierze

                                       

Jakie to było uczucie pojawić się na scenie i usłyszeć tłumy fanów krzyczących twoje imię na Juntada Tinista?

To było pełne emocji, zaplanowałam to razem ze swoim tatą. To było dziwne ale zarazem ciekawe doświadczenie, byli reporterzy o dziennikarze to wszystko co pragnęłam w życiu dostałam. Całokształt tego kim naprawdę jestem to ludzie mogli zobaczyć inną mnie, ale z charakteru. To było wreszcie moje imię Martina a nie Violetta. Na scenie byłam sama, nic podobnego do tego co było wcześniej. To była niesamowita nauka i doświadczenie. Mogłam przypomnieć sobie co to miłość, śpiew, taniec oraz muzyka.

Potem była prezentacja książki?

To był czas mojego dorastania, osobistych projektów, to zapoczątkowało ważne momenty w moim życiu. Ta książka opowiada o mnie. Kim jestem, co czuję i co myślę.





Co myślicie o wywiadzie? Martina jest świetną osobą? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…