16 sierpnia 2014

Martina Stoessel - Gość specjalny w programie Susana Gimenez

                  

Całkiem niedawno ulubienica nastolatek Martina Stoessel miała okazję gościć w programie Susana Gimenez. Udzieliła wywiadu, który trwał 41 minut. Na samym początku dostrzec mogliśmy piosenkę En mi mundo ( W moim świecie ) śpiewaną przez Tini. Dziewczyna oczarowała wszystkich wdziękiem i swą dojrzałością. Na stronie cadena 3 znalazłam podsumowanie wywiadu.

Tłumaczenie wykonane zostało przez Lilię Lambre na rzecz bloga Vilovers Polska.
Kopiowanie surowo zabronione


Martina Stoessel gościła po raz kolejny u Susana Gimenez. W zeszłym roku zrobiła furorę i pozostawiła biały telefon dla wielkiej divy. Ostatnio dnie były zachwycające gdyż Martina gościła u Susan i opowiadała o teraźniejszości i przyszłości artystycznej. "To niesamowite rzeczy, nie mogę uwierzyć w to co się dzieje. Nigdy w moim życiu, nie spodziewałam się tego, "Martina pokornie powtarza się, gdy Susana zapytała, jak to jest być światowym fenomenem. Tini powiedziała wszystkim, że chce przestać być zwykłą dziewczyną: powiedziała, że szkoła robi wszystko by jej pomóc, ale ona chce odejść i wyjechać w podróż jak dostanie dyplom ukończenia szkoły ze swoimi przyjaciółmi. Na początku rozmowy, pokazano pierwszą produkcję piosenki Tini i jej pierwszy casting, to odtworzyło drzwi do serialu "Violetta", w którym jej fani mogli zobaczyć, jak to było i jak śpiewała ich idol w wieku 13 lat.

"Kiedy mój ojciec (Alejandro Stoessel) zmienił produkcję i stworzył serial dla dzieci, zaproponował mi , abym nagrała klip i odpowiedziałam tak. Nagrał mnie kuzyn w moim domu, a mój tata pojawił się w Disney. Ktoś go zapytał czy zna tą dziewczynę co śpiewała ale był strasznie zakłopotany, powiedział, że to była jego córka czyli ja. Oni powiedzieli, że szukają dziewczyny która  zagra w nowym serialu o nazwie Violetta ". Tini podkreśla udział w Partii Pokoju organizowanej przez Javier Zanetti i papieża Francisco. "Myślę, że jednym z najlepszych sposobów zjednoczenia świata jest muzyka i sport. Dlatego trzeba organizować takie imprezy, gdzie pójdą do najlepszych graczy na świecie", powiedziała Tini i ogłosiła jaki utwór zagrać dla papieża "zamierzam zaśpiewać kilka piosenek Violetty, jeden w języku włoskim i" Imagine "Johna Lennona."

Jej chłopak, Peter Lanzani, powiedział, że nie byłam taka duża jak byłam młodsza. "Byłam fanką wyścigów Ugly Duckling Casi Angeles, nie mogłam niestety być fanką obu rzeczy. Ale widziałam go na plaży i chciałam zrobić z nim pamiątkowe zdjęcie", powiedziała Susan. "Jako dziecko byłam nieśmiała. Jestem teraz o wiele bardziej dojrzalsza," wyznała, dodając, że obecnie z chłopakiem śmieją się ze zdjęcia wspólnego. "Spotkaliśmy się na imprezach. Raz podszedł i przywitał się z nami. Nie chcąc nic więcej powiedzieć przyszedł właśnie powiedział mi, że chciał pogratulować mi sukcesów. Ja zamarłam i nie wiedziałam co powiedzieć, kiedy byłam mała, "wyznała. "My jesteśmy szczęśliwi i to jest dobry związek," dodała.


En mi mundo - Martina Stoessel



Soy mi mejor momento



Czy podobał wam się cały wywiad? Martina również pokazała swój tatuaż na nadgarstku. Gratulujemy odwagi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…