6 sierpnia 2014

Konkurs "Mój długopis" (wiele nagród do zgarnięcia!)

Konkurs jest bardzo interesujący, nagród wiele, fajne pytanie...
Wydawcy długopisu z imieniem zorganizowali konkurs związany z Violettą, a w nim do wygrania aż 5 nagród głównych i 10 wyróżnień!! Więcej w rozwinięciu.

O konkursie

Link: http://www.mojdlugopis.pl/violetta/
Zanim znalazłam ten konkurs minęły 2 etapy, a trzeci miał się zakończyć nazajutrz. Postanowiłam, że nie warto było wtedy pisać tylko zaczekać na rozpoczęcie etapu 4.
Edycja IV trwa od 06.08.2014 do 05.09.2014 roku.


Jak wysłać zgłoszenie?
Aby wziąć udział w konkursie należy zalogować się (nie ma w tym nic podejrzanego, ja także się zalogowałam) i odpowiedzieć na jedno proste pytanie konkursowe. W tej edycji ono brzmi:


Wszyscy kochają „Leonettę”. Napisz, jak Twoim zdaniem potoczą się losy Leona
i Violetty w 3. sezonie. (maks. 750 znaków)


Już po wysłaniu zgłoszenia wystarczy czekać na wyniki, które pojawią się do 14 dni roboczych po zakończeniu edycji. 

Nagrody








Zwycięzcy poprzednich edycji




Jak wam się podobają nagrody?? Weźmiecie udział?? Widzieliście może ten konkurs wcześniej?????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…