30 lipca 2014

Violetta dla 7 dias

Oto kolejny wywiad, którego udzieliła Martina Stoessel, bliżej znana jako Violetta. Opowiada on o przyjaźni i spełnionych marzeniach. Zawiera informacje o trzecim sezonie i modzie. Zapraszam!

Tłumaczenie wykonał Leon Verdas dla bloga ViloversPolska. Kopiowanie poniższych treści surowo zabronione!!! 

Violetta: Dziewczyna sukcesu

Martina lub "Tini", jak nazywają juą bliżsi, zawsze będzie dla ludzi Violettą, nazwa jej postaci z serii Disney Channel w tym miesiącu wyda swój trzeci sezon. Niekwestiowana idolka tysięcy dzieci i młodzieży nie tylko w Argentynie, ale na całym świecie, którzy podążają za nią i kopiują jej ubiór, znają na pamięć utwory i choreografie jest prawdziwą gwiazdą popu, w wieku 17 lat przyznaje, że zawsze była przygotowana na prezenty od życia.



 Czy zawsze marzyłaś o byciu kimś, kogo sama podziwiasz?
Zawsze interesowało mnie śpiewanie, taniec i aktorstwo – a teraz wszystkie moje marzenia się spełniły. Kiedy byłam mała, śpiewałam przed lustrem i uwielbiałam się malować kosmetykami mamy. Od zawsze się do tego przygotowywałam! Czuję się, jakbym do wczoraj była nastolatką uczącą się w szkole. W tamtym czasie moim zadaniem była ciężka nauka i odrabiane zadań domowych, a teraz mam o wiele więcej obowiązków.


 Co to za obowiązki? 
Czuję,że muszę być przykładem dla młodzieży w wielu częściach świata, co jest ogromną odpowiedzialnością i staram się być dobra w jej wykonaniu. Jestem bardzo wdzięczna za taki stres, bo zawsze chciałam zostać kimś, kim dziś jestem. Jestem bardzo szczęśliwa.

  

   

Co twoja rodzina myśli o zdobytej sławie? 
Wiesz co? Jestem bardzo wdzięczna mojej rodzinie, ponieważ zawsze wspierała moje marzenia. Miałam wsparcie w dobrych i złych chwilach. Kocham moją rodzinę! Są bardzo ważną częścią mojego życia, znaczą dla mnie bardzo dużo. Wsparcie rodziny jest dla mnie najwazniejsze, ponieważ przyjaciele przychodzą i odchodzą, a rodzina zawsze jest z tobą.


Program zabrał cię do wielu miejsc, co cieszyło cię w tej podróży? 
Pierwszy kraj który odwiedziliśmy była Francja. Miałem niesamowite doświadczenie. Spotkałam wielu fanów, co było naprawdę ekscytujące dla mnie. Wielu fanów z Francji nie umie hiszpańskiego, ale znali wszystkie piosenki z serialu. To było niesamowite.



Wszystkie dziewczyny uwielbiają i kopiują twój styl. Jaki jest Twój stosunek do mody? 
Jestem wielką fanką mody. Kocham ją! Lubię dobrze się ubierać, z różnych zestawów, i zmieniać swój styl, kiedy chcę wyglądać inaczej. Moda jest dla mnie zabawą.


    

Jakie ubranie wybierasz do programu?
Mamy dział kostiumów, który jest naprawdę świetny. Myślę,że zrobili fantastyczną robotę. Garderoba ma wiele charakterów i każdy zestaw odzwierciedla cechy charakteru z zewnątrz. To jest bardzo fajne i zabawne w modzie. Uwielbiam to,że istnieje tak wiele różnych postaci w serialu, a tym samym mające różne style.



Jaki jest Twój styl osobisty, poza Violettą? 
Pod względem mody i stylu, mój osobisty wygląd jest zupełnie inny od tego z serialu. Osobiście wolę styl rockera. Wolę i tworzę indywidualny styl dla siebie, więc nie szukam inspiracji u innych. Ja po prostu noszę to, co lubię. Lubię ubierać się w ciemne kolory i rzeczy z ozdobami, ale styl Violetty jest bardzo różny. Jej szafa jest bardziej romantyczna i delikatna. Nosi wiele naturalnych kolorów i jest bardzo kobieca. W prawdziwym życiu, mój styl jest bardziej prowokacyjny niż jej.



Powiedziałaś kiedyś, że przyjaźń dla Ciebie jest bardzo ważna. Jakie cechy powinien mieć najlepszy przyjaciel, Martino? 
Zaufanie jest bardzo ważne w przyjaźni. Jeśli można zaufać przyjaciołom i zdradzić im swoje najgłębsze tajemnice, to jest to prawdziwa przyjaźń. Przyjaciel będzie  na dobre i na złe a także bezwarunkowo. Jestem ostrożna jeśli chodzi o przyjaciół. 

  

Wy też jesteście ostrożni jeśli chodzi o zawieranie nowych przyjaźni? Jak podoba wam się wywiad?

1 komentarz:

  1. Super Tłumaczenie!!! Zapraszam do mnie, trwa nabór : http://violettatylko.blogspot.com/2014/07/aktualizacja-nabor.html

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…