17 lipca 2014

Przeprosiny + info

Chciałam was przeprosić że nie pisałam przez ostatnie dni na blogu ale niestety byłam u cioci a tam miałam ograniczony dostęp do internetu, ale od dzisiaj już będę pisała chyba że znowu gdzieś wyjadę, ale jak na razie nie mam zamiaru, a teraz informacja... Z moją koleżanką postanowiłyśmy zapisać się na czterodniowe kolonie z Violettą i wczoraj wpadłam na "genialny pomysł" a mianowicie napiszę wam recenzję tego jak tam było :D Tak wiem jestem genialna że wpadłam na to (patrząc że zapisałam się tam z jakieś 2 miesiące temu i ps. to był sarkazm jak ktoś nie załapał). Tak więc na początku sierpnia będziecie mogli się dowiedzieć jak było na "Spotkaniu z Violettą" i może za rok zapiszecie się na jakieś podobne??? Co myślicie o streszczeniu takich kolonii? A wy się na jakieś kolonie wybieracie??



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…