25 lipca 2014

≈ Ciasteczka - serca ≈

Blog Angie pęka od nowych przepisów. Przepraszam, że tak późno zaczęłam ten post, ale będę dodawała przepisy Angie po koleji. Ten przepis przetłumaczyłam sama gdyż Leon Verdas nie mógł.
Przenieśmy się w inny świat. W świat gdzie jest pełno łakoci i dobroci.
Rozwiń post i zobacz co w nim jest.
   Angie e i fiori di biscotti


 Witajcie przyjaciele, dziś czuję się trochę lepiej, bo ktoś zostawił mi piękny bukiet kwiatów pod  drzwiami! I te kwiaty zainspirowały mnie do przygotowania nowej receptury: ciastka w kształcie serca są przedstawione tak, jakby były kwiaty, kwiaty z ciasteczek!     
02_01bis_ingredienti
                             
                                 SKŁADNIKI:          

-500 g kruchego ciasta
-10 drewnianych wykałaczek
-puder do dekokracji
-dżem
-cukier puder
-barwnik spożywczy
-klej cukierniczy do dekoracji

                                                                    PRZYGOTOWANIE:

02_03_decorazioneNajpierw rozgrzej piekarnik do 160 stopni. Potem rozwałkuj swoje kruche ciasto  (podsyp je mąką) i wytnij z nich wzorek serduszka.  Przenieś je na blachę z papierem do pieczenia i wbij w nie wykałaczki. Włóż je na 25 minut do piekarnika. Uważaj by się nie poparzyć!
Wystarczy wymieszać kilka kropli cytryny z cukrem pudrem i jajkami. Łatwe, prawda.? Gdy ciastka będą się chłodzić rozlej lukier do trzech miseczek i do każdej wlej inny barwnik spożywczy.Teraz wystarczy tylko udekorować ciastka. Rusz wyobraźnię, spójrz jak ja to zrobiłam. 

Do zobaczenia przy następnym poście. Napisz mi jak ci poszło w komentarzu.
                                 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…