27 czerwca 2014

Przeprosiny z mojej strony

Jest mi bardzo przykro z tego powodu, że już od dłuższego czasu nie dodawałam postów. Powodów jest aż dwa. Po pierwsze byłam za granicą więc nie miałam dostępu do internetu, a po drugie Leon Verdas nie dał mi tłumaczenia z wieloma przepisami które dla was wymyśliłam.
Postaram się to naprawić i już od jutra będę dodawała posty o gotowaniu. Leon Verdas dzisiaj przesłał i na razie 2 tłumaczenia. Więc jutro 2 posty ode mnie o przepisach na wypieki z Violetty.
Mam nadzieję że przez tak długi okres mojej nieobecności nie zapomnieliście o mnie. Również mam nadzieję że nie jesteście mną zawiedzeni, ale zrozumcie że nie mogłam pisać postów bez tłumaczenia.
OD JUTRA NOWY POST. ZAPRASZAM. I DO ZOBACZENIA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…