29 czerwca 2014

Modowe triki-oczy i włosy.

Cześć!Dziś przychodzę do was z inspiracjami.Otóż przygotowałam post w którym znajdziecie popularne fryzury na lato i nie tylko!Serdecznie zapraszam ;** 
 
Zacznę od popularnych fryzur.Na filmiku poniżej pokazane jest jak zrobić kilka prostych oraz szybkich fryzur na upał.
 
Mam także filmik jak zrobić zupełnie innego kucyka.Wkurzają cię ulizane kucyki które robisz na szybko?Tu
masz szybki sposób by twój kucyk stał się zupełnie inny!
Kilka szybkich ale i praktycznych fryzur dzięki którym będziesz wyglądać nieziemsko!
Nie masz lokówki ale chciałabyś mieć loki?Dziś możesz zrobić loki bez użycia ciepła i lokówki.Jest wiele metod na piękne loczki, wybrałam dwie najpraktyczniejsze metody.Sprawdź i spróbuj sama!
Piękna fryzura zwana "wodospadem" zrobionA za pomocą jednej gumki!
A teraz przejdźmy do oczu.Każdy z was zapewne ma prześliczne oczy ale co szkodzi je powiększyć?Idealny sposób by samemu optycznie powiększyć nasze oczka.
Zupełnie inny sposób na pomalowanie rzęs.POLECAM!
No to na tyle.Mam nadzieję że komuś się przyda.Ja osobiście już raz nakręciłam tak włosy jak na filmikach powyżej.Stosuję także ostatnią metodę na pomalowanie rzęsy.Wiem że nie każdy ma takie wyposażenie jak niektóre kosmetyczki czy fryzjerki dlatego starałam się znaleść takie filmiki by każdy mógł to zrobić sam w domu.Masz jakieś pytania, jeśli tak to pytaj śmiało!Zapraszam również na mojego Twittera, tam możesz do mnie napisać na priv lub w krótkim tweecie.Jeśli dasz follow dostaniesz follow back.Miłej niedzieli kochani.

Madzia D.

1 komentarz:

  1. Naprawdę, fajne porady co do tych fryzur, z chęcią bym je wypróbowała ! :) Przy okazji zapraszam na bloga, dopiero zaczynam: modowe-porady-violetty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…