14 czerwca 2014

Lodovica w Esce!

Kariera Lodovici nabiera tempa! Jej piosenki słucha cały świat, na płycie i na żywo podczas koncertów. Bardzo prawdopodobne jest również wystąpienie Lodovivi u nas, w Polsce. Przez ostatnie dni siedziałam po nocach, ucząc się na ostatnie sprawdziany. Wiadomo, koniec roku się zbliża, a nauczyciele wariują. Jednak zawsze, gdy zakuwam, słucham muzyki. Nie wiem, jak wam, ale mi to nie przeszkadza. Mogę słuchać piosenek na cały głos, jednak mały szelest mnie denerwuje... Dziwne, nie? Ale do rzeczy;)



Bardzo często słucham internetowego radia EskaGo, a dokładniej Eska Young Stars. Bardzo wspieram młodych artystów :) Słucham słucham i nagle słyszę znajomą mi melodię.... Universo.... lalalala... universo.... Słowo,, Universo" kojarzy mi się tylko z jednym: Lodovica Comello. Mimo, że była to godzina 23:36 a ja miałam słuchawki na uszach, krzknęłam,, Lodovica"! Nikogo na szczęście nie obudziłam. Strasznie się ucieszyłam. Szkoda tylko, że tak późno. Ale zawsze!!!



Przepraszam was za jakość zdjęć, ale są one zrobione o 23:36 telefonem komórkowym :D Uważam, że usłyszenie tak ważnej dla mnie wokalistki w polskim radiu to wyjątkowa rzecz. Gdyby ktoś chciał razem ze mną czekać na Universo, zapraszam! :)



PS: Właśnie piszę tego posta i surprise! Na Esce znowu Lodovica. Szaleństwo! :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…