25 czerwca 2014

∼Hola a todos. Para conocernos mejor∼

Cześć. Chciałabym przedstawić się wam byście mieli okazję mnie lepiej poznać.
Mam 14 lat i w tym roku idę do 3 gimnazjum. Mieszkam w okolicach poznania
w Woj. Wielkopolskim. Na blogu będę posługiwała się pseudonimem
Aleksia Oleńska.
Zapraszam do czytania postu. Będziecie mogli poczytać ciekawostki o mnie.





Od dawna interesuję się muzyką. Chciałabym dzielić każdą chwilę z nią. Niestety jak wiele osób nie wiem czy dobrze śpiewam. Przyjaciele mówią mi, że mam ogromny dar i talent lecz nie zupełnie im wierzę. Wiele razy występowałam na scenie jednak nigdy nie odważyłam się zgłosić do programu np. Mam talent. 

Od roku czasu uczę się w prywatnej szkole języka Hiszpańskiego. Lecz nie znam perfekcyjnie tego języka.

Moją najlepszą postacią z Violetty jest Leon. Pokazuje on że można się zmienić. Leon na początku pierwszego sezonu chodził z Ludmiłą i był podobny do niej. Miał wszystko czego chciał i manipulował każdym. Jednak gdy poznał Violettę zmienił się i zaczął kumplować się ze wszystkimi. A najważniejsze jest to że ma ogromny talent. Jego piosenki odzwierciedlają nowe oblicze Leona.

Jestem tu by pokazać wam że warto zawalczyć o swoje. Dostałam się na okres próbny i mam nadzieję że się sprawdzę. Zależy mi na tym ponieważ chciałabym zostać na tym blogu dłużej.

Pierwszy post ode mnie będzie jutro. Do zobaczenia. Do jutra :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…