25 czerwca 2014

Cześć, jestem Julia Claristas!



Cześć, mam na imię Julia i jestem na okresie próbnym, który trwa 5 dni. Zostałam przyjęta na stanowisko redaktorki. Będę podpisywała się moim pseudonimem Julia Claristas. Mieszkam w Warszawie. Mam 13 lat
i od września będę chodziła do pierwszej klasy gimnazjum.




Znam kilka języków: angielski i niemiecki.Mam małego pieska yorka miniaturkę,który wabi się Roki.Wolny czas zazwyczaj spędzam z przyjaciółmi. Najczęściej spacerujemy po ulicach miasta lub jeździmy na rowerach. Moją pasją jest sport, ale przede wszystkim uwielbiam muzykę i modę. Lubię tańczyć, śpiewać i śledzić wszystkie najnowsze trendy.



Moja przygoda z serialem „Violetta” rozpoczęła się na początku pierwszego sezonu. Przełączałam programy telewizyjne i wtedy pierwszy raz zobaczyłam nowy serial na kanale Disney Channel. Pomimo tego, że był to już
trzeci odcinek to strasznie mnie zainteresował. Jeszcze tego samego wieczoru  musiałam obejrzeć poprzednie odcinki. W następnych dniach zaczęłam szukać informacji na temat serialu i jego całej obsady. Oglądałam różne blogi i zobaczyłam, że ten serial nie tylko mi się tak spodobał i ma bardzo dużo fanów w Polsce jak i na całym świecie. Od tej pory stałam się Vilovers.


 

Moje ulubione postacie to: Angie, Naty, Violetta, Fran, Camila, Leon, Maxi, Federico.
Moje ulubione pary z serialu to: na pierwszym miejscu Germangie, Leonetta, Naxi.
Chciałam jeszcze podziękować redakcji za tą szansę i mam nadzieję, że moje posty będą was interesowały. W razie pytań możecie kontaktować się ze mną przez maila claria825@gmail.com
lub napisać je pod postem. 



Na koniec chciałam Wam pokazać nowy vine Jorga Blanco m.in. Justyną Bojczuk, która jak widać zdążyła już zaprzyjaźnić się z obsadą "Violetty".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…