4 maja 2014

Wita was Lodo Lodovica

Cześć wam. Nazywam się Martyna i mam 14 lat. Mieszkam od 2 lat w Warszawie ale pochodzę z Białegostoku. Czym się zajmuję? Na co dzień uczę się w prywatnym gimnazjum w Warszawie a tam kształcę się ze śpiewu. Więcej informacji o mnie w rozwinięciu posta.


Interesuję się modą oraz muzyką. Wiem że moda to coś co chcę robić w przyszłości czyli być projektantką mody. Codziennie muszę zmieniać stylizację bo bez tego nie jestem sobą. Codziennie wymyślam coś nowego aby zachęcić innych by zarazili się tą chorobową modą ode mnie.
Moje ciuchy muszą być poukładane kolorami wtedy wiem kiedy co i na jaką pogodę nałożyć. Mam zwyczaj że ubrania z kolorami ciemnymi na brzydką i ulewną pogodę a ubrania z kolorami jasnymi ciepłymi na pogodę ciepłą i przejrzystą.
Czemu lubię muzykę? Wyjaśnię to krótko i solidnie.
Muzyka jest to dobra energia dla której chce się żyć. Przy niej czuję się swobodnie i mogę odpocząć i zapomnieć o złych wspomnieniach. Muzyką zajmuję się od najmłodszych lat ponieważ moja mama przekazała mi tą pasję jeszcze jak z nami była. Modę też przekazała mi i a pasję z chorobą coś pasjonującego i niepowtarzalnie cudownego.

Za co lubię serial Violetta i od kiedy go oglądam?

Serial Violetta lubię za to że daje mi siłę i wiarę do spełnienia marzeń. Wielu moich przyjaciół mówi mi abym tego nie oglądała ale ja wiem że bez tego nie byłabym sobą. Ten serial nauczył mnie że warto walczyć o swoje marzenia. Moją najlepszą aktorką z tego serialu jest Francesca czyli Lodovica Comello. Myślę że jest to wspaniała osoba która nauczyła mnie abym zawalczyła o siebie i o to co chę w życiu osiągnąć. Serial Violetta zaczęłam oglądać od początku i będę go oglądała do samego końca.

Dostałam się do bloga na stanowisko modnisi. Bardzo się cieszę bo to dla mnie ogromna szansa w pokazaniu swoich umiejętności. 

Od jutra zaczynam dzień próbny mam nadzieję że zachęcę was do siebie.

4 komentarze:

  1. Witam :)
    Mam nadzieję, że miło będzie nam się razem blogowało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :D Ja też mam taką nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że osoby takie jak ty są na tym blogu. Mam nadzieję że zostaniesz

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostaniesz na tym blogu?

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…