8 maja 2014

Tini ma nowy tatuaż!

Chciałabym Was na początek  przeprosić za to, że tak rzadko teraz piszę posty, ale miałam dużo problemów i rzeczy do zrobienia. Bierzmowanie, pogrzeb, ciężarna mama, problemy z Internetem, Bloggerem (nie oglądałam Violetty przez tydzień :c) i te sprawy... Postaram się częściej tu zaglądać.
 
Mam dla Was też niespodziankę, mianowicie robię gify na zamówienie! Wystarczy, że pod postem wstawicie linki z YouTube i napiszecie jaki moment chcielibyście uchwycić, podajcie swoje maile i piszcie na ten adres : zula238@gmail.com 
 
Tymczasem zapraszam do czytania w rozwinięciu posta:


Martina Stoessel to 17-letnia gwiazda, której nazwisko w tak młodym wieku obiegło cały świat. Na aktorce ciąży wielka odpowiedzialność za swoje czyny, zwłaszcza, że jest ona wzorem dla milionów małych dziewczynek. Nastolatka zrobiła sobie nie dawno nowy tatuaż, jak widać na zdjęciu jest to tzw. pacyfka, znak pokoju.


 Nad nim widnieje słowo "Imagine" oznaczające "wyobraźnia"/"wyobraź sobie" w naszym języku. Skąd wiemy dlaczego jest to ważne dla Martiny? Otóż z piosenki "Imagine" John'a Lenon'a znanej na całym świecie, którą Tini uwielbia.

 
Tłumaczenie:
 
Wyobraź sobie, że nie istnieje niebo,
To nie jest trudne, jeśli spróbujesz
Pod nami nie ma piekła
Nad nami tylko niebo
Wyobraź sobie, że wszyscy ludzie
Żyją dzisiejszym dniem

Wyobraź sobie, że nie ma państw
To naprawdę proste.
Nic ma po co zabijać ani umierać,
Nie ma też żadnej religii
Wyobraź sobie ze wszyscy ludzie
Żyją w pokoju

Możesz mnie nazwać marzycielem
Ale nie jestem jedyny
Mam nadzieje, że któregoś dnia dołączysz się do nas
A świat będzie żył w jedności

Wyobraź sobie, że nie ma własności,
Ciekawe, czy potrafisz.
Nie ma chciwości ani głodu
A wszyscy są sobie braćmi
Wyobraź sobie, że wszyscy ludzie
Dzielą ze sobą świat

Możesz mnie nazwać marzycielem
Ale nie jestem jedyny
Mam nadzieje że któregoś dnia dołączysz się do nas
A świat będzie żył w jedności
 
 
No dobrze, tatuaż. Ale jak odbiorą to inni? Uważacie, że to za dużo? Pamiętacie jaką burzę wywołał pierwszy tatuaż Tini, którego również wytatuowała sobie jej mama?
 
 
Moim zdaniem to nic wielkiego, małe obrazki na ciele, symbolizujące ważne wartości takie jak miłość, marzenia, wyobraźnia... Nasza Tinita jest rozsądna i wątpię by miało się to zmienić. Co Wy o tym myślicie? Skomentujcie pod spodem :)
 

 
 
 
 
 
                       

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny tatuaż :)
    Wpadniesz do mnie? http://realloveleonettaviluileon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…