30 maja 2014

Kulinarna Angie czyli przepisy z Violetty( zdjęcia i video)

Clara Alonso często odwiedza Włochy. Ostatnio udała się tam w celu nagrywania nowego programu Disney Channel pt:,, Angie e le ricette di Violetta" czyli,, Angie i przepisy z Violetty". Program swoją premierę będzie miał 9 czerwca, czyli już nie długo, lecz tylko we Włoszech. Angie ma być emitowana na całym świecie, więc jeśli pojawi się w Polsce, to na pewno trochę później niż we Włoszech. Pojawiła się już zapowiedź programu oraz zdjęcia Angie w kuchni. Dziewczyna prezentuje się tam świetnie;)

Strona MovieForKids zamieściła mały artykuł właśnie o tym programie. Żeby nie obarczać Leona Verdasa kolejnym tłumaczeniem( pracuje on nad dość długim wywiadem) postanowiłam zrobić to sama. Nie umiem języka na tyle, żeby było idealnie, ale mam nadzieję, że poszło mi dobrze ;)

W oczekiwaniu, aby zobaczyć trzeci sezon,, Violetty", mamy na prawdę smaczne wiadomośći dla wszystkich małych fanów serialu Disney Channel. Będziemy odwoływać się również do mam. Zaczynając 9 czerwca wyemitowany zostanie nowy program o nazwie,, Angie i przepisy od Violetty". Wiadomość jest potwierdzona przez oficjalne konto Disney'a na facebooku, które dodało również pierwsze zdjęcie Clary Alonso, w serialu cioci Violetty, na planie produkcji. Wciąż jednak wiemy bardzo niewiele. Z promo, które udostępniliśmy poniżej wynika jednak, że będzie to rodzaj,, bloga" w postaci 20 odcinków telewizyjnych i których głównym tematem jest oczywiście kuchnia. Będziemy informować państwa na bieżąco!


Jest to główne promo, które pojawiło się już chyba wszędzie. Ja jednak znalazłam dla was kilka innych, nie publikowanych, uryków z poszczególnych odcinków ;) Dodałam również zdjęcia z backstag'y i nie tylko ;)







angie-e-le-ricette-di-violetta-01 angie-e-le-ricette-di-violetta-04

angie-e-le-ricette-di-violetta-02

angie-e-le-ricette-di-violetta-05

angie-e-le-ricette-di-violetta-07 angie-e-le-ricette-di-violetta-08

angie-e-le-ricette-di-violetta-09








3 komentarze:

  1. Cudowne ... :-) ■☆■☆

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to bedzie z serialu to ja bede ogladac i moze pokarza ulubione czekoladowe ciasto violi

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…