28 maja 2014

Dzień Dziecka z Violettą!

Słuchając przed chwilą poznańskiego radia usłyszałam pewną reklamę, przez co prawie nie wylałam herbaty... Otóż oznajmiała ona o tym, że jeśli jestem fanką serialu Violetta, supermarket M1 znajdujący się w Poznaniu przygotował dla mnie w Dzień Dziecka cały szereg zabaw i konkursów, ogólnie mówiąc wielkie spotkanie V-lovers! Czym prędzej wbiłam w Google stronę marketu...Co dalej? Przekonajcie się w rozwinięciu posta.

 
 

Od razu ukazało się duże zdjęcie na stronie głównej informujące o imprezie.

Po kliknięciu na nie widzimy, że szykuje się konkurs, na który niestety po przeczytaniu regulaminu wiadomo, że nie można się już zgłosić. Czas na zgłoszenia minął wczoraj ._.


Ale to nie znaczy, że mamy od razu rezygnować z Viloverskiego spotkania! Jak słyszałam w radiu czeka nas tam wiele atrakcji związanych z serialem, zatem kto mieszka niedaleko Poznania ma szansę na trochę zabawy, posłuchania jak śpiewają inny, zobaczenia jak tańczą. Kto wie może będzie jeszcze jakiś konkurs gdzie będzie można wygrać coś z gadżetów Violetty. Ja również postaram się tam znaleźć, porobić zdjęcia i napisać dla Was recenzję. Zatem do zobaczenia! :)


10 komentarzy:

  1. Tak długo czekałam aż ktoś o tym napisze ;)
    Ja oczywiście się zjawia a jeszcze do tego mieszkam w poznaniu !!!
    SJWSGDISHVKSJD jak się ciesze jakbym mogła to ominąć ?!
    A od której tam trzeba być ???
    :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba odbywa się przez cały dzień, ale myślę, że najwięcej będzie się działo rano czyli tak 10-12 :)

      Usuń
  2. Moge z tob pisać tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmien tło bloga prosze nie mozna sie rozczytac

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nie będzie, bo mam daleko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie chyba też ... aaaaaaa nie no!!!!!!!!

      Usuń
  5. Super post.Niestety mam za daleko do Poznania.
    Jusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy któraś z Was wie na jakiej stronie można zobaczyć zdjęcia z tego dnia dziecka. Dzięki za pomoc

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…